Ron Penning

Zeer goed

Erg goed van vertrouwen ; zeer snelle levering

Fertoute

Goede service en snelle levering.

Duidelijke website en schappelijke prijs voor goede kwaliteit.

Matthijs

Super snelle levering voor een scherpe prijs!

Snelle levering, scherpe prijzen

Hofstede

Overzichtelijk

snel geleverd

Ik heb vooraf informatie gevraagd over de LED lamp die ik nodig heb ter vervanging van een kapotte lamp. De informatie die ik ontvangen heb, was op zich correct. Helaas is de lichtkleur van de... Ik heb vooraf informatie gevraagd over de LED lamp die ik nodig heb ter vervanging van een kapotte lamp. De informatie die ik ontvangen heb, was op zich correct. Helaas is de lichtkleur van de geleverde lamp niet 3000 kelvin, zoals staat vermeld op lamp. Ik schat in dat de geleverde lamp eerder 2700 kelvin is dan 3000 kelvin. De nieuwe lamp is veel "warmer" qua kleur ten opzichte van de bestaande 4 LED lampen - 3000 kelvin. In het vervolg kan ik beter alle 5 lampen vervangen.

Communicatie is goed, interne controle op producten is voor verbetering vatbaar.

Reactie Garden-lights-kopen.nl:

Beste heer,
Allereerst onze dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven.
De bestelde ledlamp heeft conform de opgaaf van de fabrikant een lichtkleur van 3000K.
Het...
Beste heer,
Allereerst onze dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven.
Het kleurverschil tussen uw bestaande ledlampen ontstaat doordat de lichtkleur langzaam iets veranderd van een LED lichtbron. Hoe ouder de bestaande ledlamp des te groter het kleurverschil met een nieuwe lichtbron wordt. Bij oude lampen is het dus het beste om alle lichtbronnen in een keer te vervangen om kleurverschil te voorkomen.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Peter Jacobs
Klantenservice

Tibbe

Goede ervaring

Veugelers

De juiste artikelen

John

Goede, professionele en prettige service

- staan klaar voor goed betrouwbaar advies
- denken mee met je verlichtingsplan
- snelle en correcte levering

Marcel Laurens

Goede service gekregen en snelle en complete levering, inclusief de nalevering.

Service, snelheid, duidelijke communicatie

Richard