Harry Slag

Kerstverlichting-kopen krijgt van ons een dikke 10 Vandaag besteld morgen in huis.

Afspraak nakomen, service, en een snelle reactie op de e-mails.
Ga zo door, wij bevelen dit bedrijf bij iedereen aan.

Rr van velzen

Aantal garden lights producten gekocjt. Scherpe prijs, snelle levering, gewoon goed!!

Alles op voorraad en snelle levering

Dick

Prima. Meerdere producten besteld

Goed overzicht, aantrekkelijke prijzen en snelle levering

Guy

Snelle verzending, goede prijs

Arthur

Positief

Goed product, snelle levering

Rien van Gils

Snelle levering. Lampen gaven veel te veel icht. Met e-mail correspondentie ander lampje geadviseerd. Had graag telf. contact gehad. Was niet mogelijk! Jammer. Maar advies was prima!

Kennis van zaken.

S. Otten

Middels meerdere emails heldere uitleg gekregen van Peter. Zelf met uitwerking tekening binnen ons tuinplan.

Scherpe prijs, duidelijk uitleg, hoge betrouwbaarheid wat mij betreft

van Holst

Overzichtelijke website met goede uitleg/ beschrijving van de produkten. Snelle levering, goed verpakt en 'hands-on' mentaliteit als er iets niet helemaal klopt. Zeer vriendelijk en behulpzaam... Overzichtelijke website met goede uitleg/ beschrijving van de produkten. Snelle levering, goed verpakt en 'hands-on' mentaliteit als er iets niet helemaal klopt. Zeer vriendelijk en behulpzaam contact met klantenservice.

Duidelijk, klantvriendelijk, servicegericht.

Ben Rijsdijk

Omdat we interesse hadden in 12 volt tuinverlichting ben ik gaan googelen en kwam bij uw bedrijf uit. De duidelijke website en het grote assortiment bevielen mij. De mooie folder van Garden-Lights... Omdat we interesse hadden in 12 volt tuinverlichting ben ik gaan googelen en kwam bij uw bedrijf uit. De duidelijke website en het grote assortiment bevielen mij. De mooie folder van Garden-Lights gaf de nodige informatie over het eenvoudig installeren van de tuinverlichting en zo werd ik over de streep getrokken om deze tuinverlichting aan te schaffen.

-na de bestelling een erg snelle bezorging aan huis
-overzichtelijk assortiment en duidelijke omschrijving

Westerwoudt P.

Zeer goed