Ik heb een 2e hands game ontvangen, terwijl ik ervan uitging dat deze nieuw was. Ik vindt dat persoonlijk geen probleem omdat hij in de aanbieding was, maar het stond niet duidelijk op de pagina dat...

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden waar het pakketje was, erg betrouwbaar.

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Het was in de aanbieding en dus goedkoper dan andere winkels

Hanna Thomas

De eerste paar keren was het niet gelukt om de game te installeren, maar ik werd zonder problemen geholpen waardoor alles uiteindelijk gelukt is

Klantvriendelijkheid is zeer aanwezig

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Graag wat meer tips op het gebied van Steam en Origin, aangezien ik die programma's niet veel gebruik

Scherpe prijs, correcte levering van de code. Zeer snel in de mailbox. Prima!

Zeer scherpe prijs! Op andere websites heb ik de game gevonden voor het dubbele van de prijs! Zeer competitief!

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Even aangeven op de website dat de email met de code terecht kan komen bij de spam-mails. Heb er even naar moeten zoeken, maar toch gevonden! :) Kan ook aan mijn e-mailprogramma liggen dat de mails streng screent...

Roger

Gevonden via google omdat ik een ps3 spel zocht, en los van het feit tot die bij hun de goedkoopste was zag de site er ook duidelijk en overzichtelijk uit

duidelijke en overzichtelijke website

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

zou het niet weten eerlijk gezegd

alex

Oprecht perfect

snel en top.

Game werd in eerste instantie niet opgestuurt maar na gepraat te hebben met de klantenservice was de game dezelfde dag nog binnen.

Goede info over de spellen en een groot aanbod. Goede klanten service

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Nadat ik had betaalt werd de game niet automatish opgestuurd ik moest hiervoor de klanten service bellen

Deborah

Heb de order niet ontvangen maar de betaling via paypall is ook niet al te fijn maar ik laat het hierbij ben verder voorzien

Roy

Niet tevreden tot op heden geen spel ontvangen..wel betaald maar nog niks binnen.
Dus zou wel willen weten of het nog komt en anders wil il mijn geld terug

Jos Rotterdam

Helemaal geweldig! Zij doen wat ze beloven en nog snel ook!

Heel veel informatie over het spel zelf.

snelle terug koppeling op vragen