Kimberly

Ik kan moeilijk een oordeel vellen aangezien ik mijn pakje na 7 dagen nog niet heb ontvangen

prijs

Echt goede website!!!

5 sterke

Kelly

3 games besteld van de sims 3. Eentje spelletje nooit ontvangen en de ander deed het niet. Maar 1 van de 3 die het echt deed en er 25 euro voor betaald. Echt bagger. Ik ga nooit meer bij deze site...

Kan er zo geen bedenken.

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Ik heb de webshop via Google gevonden

I bought a digital key for a game, it came within 30 mins of purchase. Just an ordinary purchase without any problems.

Easy to get the product I wanted without having to run into town.

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

My game was crashing without the expansion pack.

Top, eenvoudig uitgelegd en snelle service

het aangenaam taalgebruik

via Google shopping

Kim Veenstra

Heel erg sneek bezorging, netjes en je moet alleen een minimum bedrag bestellen maar bezorgen Is altijd gratis. Goed bedrijf

Super snelle bezorging

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Mijn man vond m toen hij een.spel zocht via internet

raadschilders

Ik heb bij gamesgratisthuis een pc spel bestelt 2 weken trug daar stond op voor 23:00 bestellen dagernaar in huis en ik heb geen pc spel onvangen in de brieven bus en nu is het geld weg gegooit...

car mechanic simulator 2015

Reactie Gamesgratisthuis:

Hoi Ieneke,

Ik heb al een paar keer getracht contact met je op te nemen op je vraag per email. Ik denk dat je ze niet krijgt maar hopelijk lees je het wel hier. De game die je hebt gekocht is een downloadcode. Nogmaals vervelend als het niet duidelijk was, het staat op de site. Je had de code dus gelijk dezelfde dag nog kunnen gebruiken. Ik zal nog een keer proberen je de code te mailen, hopelijk ontvang je het nu wel.

Joost

Jarne.vandermeersschaut

Levering

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Ik had de game al maar door mijn steam account kwijt te raken kon ik het niet meer spelen

Patrick

Altijd goede en snelle servies

Top!

Snelle levering.

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

omdat ik dacht dat ik hem nergens anders kon krijgen. maar achteraf had ik hem beter op G2A kunnen kopen. dan was hij goedkoper geweest. Maar deze fantastische service is het zeker waard.