Op de site stond een andere steamcode dan dat er daadwerkelijk geleverd werd. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice en ik kreeg mijn geld terug. Keurig en snel opgelost!

Klantenservice is erg goed

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Ervaringen van andere consumenten over dit bedrijf gelezen.

Sonya

Ik vind dit een hele betrouwbare en uitstekend web site.De klantenservice is echt friendelijk en hulpzaam.Ik heb 2 video games gekoch en allebei zitten niew eruit en werken prima.Ik zou gerust dit...

Snelle bezorgservice.Je kan met een code zien waar je packet zit en wanneer het bezorgd word.Ik ben heel tevreden ermee.

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Ik ben een gamer dus ik koop graag video games.

Hanna

Ik ben tot nu toe helemaal nog niet gebruikt van de games want dat lukt het niet dus ik ben niet tevreden.

Snel en behulpzaam

google

Snelle bezorging

Snelle bezorging

2ehands

Zeer klantvriendelijk

Als je hulp nodig hebt krijg je die.

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Om mijn collectie compleet te maken.

jorinchka Rosson

Aankopen van het produkt was geen probleem,installeren lukte niet,geen hulp gekregen.Mijn geld kwijt en ook geen spel.jammer.

Aankoop was in 1-2-3 gelukt

Gregor

I bought a game and received wrong code today is almost one week later and still didn't get the right code

Moony

Letterlijk alleen deze webshop verkocht een paar games die ik zocht, en ook voor een goede prijs! Snelle en duidelijke service. Alsnog zijn er ook producten erg duur vergeleken bij elders, maar het...

Goede service, soms niet duur, divers aanbod

Wat is de reden dat u voor dit product heeft gekozen?

Ik zocht deze games al een tijdje maar was moeilijk te vinden. Was dan ook erg blij dat ik ze hier allebei kon kopen voor een goede prijs : )