98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Bestelgemak
9.5/10
Snelheid levering
9.6/10
Klantvriendelijkheid
9.3/10
Info over verloop order
9.3/10
Klantvriendelijkheid
9.3/10
Reactiesnelheid
9.3/10
After sales
9.2/10

680 Reviews

Anoniem
9/10

Goes

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer mooi

Verbeterpunten of tips

Niks meer te zeggen


Frank
10/10

Helaas de eerste keer een gebruikte code ontvangen. Dit is gelukkig snel en vriendelijk opgelost door de klantenservice. Op de levertijd is ook niks aan te merken. Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle levering, vriendelijke en snelle klantenservice.

Verbeterpunten of tips

Relatief hoge servicekosten, maar dit is te verwaarlozen bij hogere orders.


Anoniem
10/10

Zeer tevreden en snel...


Diana de Rijke
10/10

In een woord: perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en makkelijk, per omgaande bestelling binnen ;)

Verbeterpunten of tips

Geen


NLJ235
9/10

Snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk betalen en bestellen

Verbeterpunten of tips

De extra service kost zou wat lager kunnen


Anoniem
10/10

Was zeer duidelijk uitgelegd en kreeg de code meteen heb geen enkel probleem voorgehad

Beschrijf hier uw ervaring

Was zeer duidelijk uitgelegd en kreeg de code meteen heb geen enkel probleem voorgehad

Verbeterpunten of tips

Geen enkele


Arnoud
9/10

Erg gemakkelijk en direct

Beschrijf hier uw ervaring

Bestellen was heel gemakkelijk

Verbeterpunten of tips

Het voelt wat onbetrouwbaar, maar vooral door de gemixte berichten die te lezen zijn op het internet over vergelijkbare diensten. Na wat zoeken leek dit bedrijf betrouwbaar genoeg en heb ik er op gegokt.


Anoniem
1/10

Na betaling kreeg ik bericht we kunnen pas volgende week leveren.
ze weigeren eerst het heroepingsrecht.
daarna emails dat terugbetaling niet mogelijk is omdat er per telefoon betaald...

Beschrijf hier uw ervaring

ja ze zijn sterk in het verdraaien van de wettelijkke regels en het herroepingsrecht ontduiken

Verbeterpunten of tips

zichzelf opheffen ze overtreden de wet

Reactie Gamecards Direct:

Beste Hiske,

Wij vinden het jammer dat u niet helemaal tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling.

Ik zie dat u in korte tijd meerdere bestellingen hebt geplaatst en betaald met uw telefoon (Pay per minute). Uw laatste bestelling is door ons systeem tijdelijk van uitlevering geblokkeerd omdat uw limiet was overschreden. Uw bestelling is op een later tijdstip alsnog uitgeleverd.
Om fraude te voorkomen kunnen telefonische betalingen helaas niet worden teruggeboekt. U ontvangt echter altijd uw bestelling of tegoedbon.

Wij vinden het erg jammer dat u ondanks onze moeite en tijd niet tevreden bent met onze service.

Met vriendelijke groet,
Sven Hanssen
Directeur Gamecardsdirect


Tiffany Sanders
10/10

Super!!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel

Verbeterpunten of tips

Geen!


Marinus Hendrikus Hekker
10/10

Prima service.
Bestel mijn cards altijd voor mijn iTunes credit.
Via Rabo ideaal.
Bedankt

Beschrijf hier uw ervaring

Snel