Veronis

This my First time here

Problemen met het inwisselen van een code gehad. Steeds erg snel reactie op mijn mail. En ook net zo lang geholpen tot het lukte. Dus ondanks een niet werkende code. Een 10 !

Veels te duur. Op andere sites is het veel goedkoper te krijgen. Kan alleen feedback plaatsen wanneer je iets heb gekocht. Ze hebben feedback van trustpilot ook weg laten halen!

Maak alles goedkoper net als veel andere sites

Reactie Gamecards Direct:

Bedankt voor je reactie. Wat leuk om te horen dat je zo graag bij ons wilt bestellen maar jammer dat je de prijzen te hoog vind. Wat goed dat je al deze moeite doet om ons hiervan op de hoogte te brengen, dat waarderen wij uiteraard en zullen je feedback ter harte nemen. Dit had natuurlijk ook gemakkelijk met een e-mail of telefoontje gekund, wij zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30-17:00 bereikbaar via e-mail, chat, App, messenger en telefonisch (m.u.v. van nationale feestdagen).

Bestelde card direct geleverd na betalng. Super snel

Carin

Zeer hulpvaardig, ben erg tevreden over jullie hulp, dankjewel nogmaals groeten Carin

Zonder problemen ontvangen wat ik heb gekocht, prima dus.

nee

vico

Meer dan tevreden over de communicatie en snelle service van werkneemster Leora Limborgh.

Niks op aan te merken.

Kenny Hens