Verpakkingsmateriaal

Armando

Prima en aan te bevelen

Relax betalen via pay n spray. Alles goed en netjes verpakt. Snel en duidelijk contact via chat. Snel geleverd en wat niet op voorraad was is ook Snel nageleverd. Top!!! Hier bestel ik voortaan mijn... Relax betalen via pay n spray. Alles goed en netjes verpakt. Snel en duidelijk contact via chat. Snel geleverd en wat niet op voorraad was is ook Snel nageleverd. Top!!! Hier bestel ik voortaan mijn gameconsole's en games. Thank you!

Niet

J. Spoor

Duidelijk en betrouwbaar.

Duidelijk en betrouwbaar.

Geen.

Amine Bouhafs

25 juni 2022 bestelling van de game "Sega Sonic Mania Plus - Nintendo Switch (5055277031962)" gedaan.
Tot op heden nog niets ontvangen.
Ook geen optie zichtbaar om te annuleren (en dan...
Tot op heden nog niets ontvangen.
Ook geen optie zichtbaar om te annuleren (en dan vervolgens ergens anders bestellen).
Nee, ik moet er (ik weet niet hoelang) op wachten of fluiten naar m'n geld.
Mooi gedaan jongens. Heel mooi.

Veel (goede) games.

Zichtbare annuleringsopties.
Per directe volledige informatie.

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Amine,
Beste Amine,
Jammer dat je een negatieve ervaring bij ons hebt. Je hebt echter bij ons een product besteld die niet op voorraad is. Er staat bij die producten dat er een levertijd op zit van normaliter 7 tot 8 werkdagen. Op het moment van het schrijven van deze review zitten we op werkdag nummer 5. We vinden het daarom spijtig dat je nu al een negatieve review schrijft.
Voor het annuleren van een order kun je contact met ons opnemen via de telefoon, chat of email en dan helpen we je graag met een annulering. Daarnaast houden we ons aan de wettelijke termijn van 14 dagen om je geld terug te betalen en in de praktijk gebeurt dit zelf vaak sneller dan die termijn.
Mocht je verder vragen hebben dan hoor ik het graag via support@game-outlet.nl.
Kevin
Game-Outlet

Peter Jansen

Slecht

Prijs

Beter reageren!

S.

Spel gekocht

Layout is prima en de prijs ook

Op dit moment geen

HLA

Echt voor gamers

Goede producten

Infernal Ray

Goed, alleen de bezorgtijden zijn een beetje lang

Het product is goed aangekomen

Levertijden. Maar dat komt waarschijnlijk omdat de docking stand van Nintendo zelf kwam

Karin

Heel erg tevreden

Snelle leveringniks

Niks top zo

Chunkit

Avermedia 4k besteld

aanbiedingen

meer informatie of het product beschikbaar is bij aankoop of wanneer het onderweg is

Tilstra

overzichtelijk in de hoeveelheid keuzes

geen idee