Verpakkingsmateriaal

Renato

Uitstekend

Op voorraad wat ik nodig had

Zou het niet weten

Peter

Snelle levering volgens afspraak, goed bereikbaar

Er was een informatie balk op de website mbt vertraging bij levering door corona in magazijn, maar die was in mobiele browser niet goed/geheel te lezen.

Kip

Geen problemen. Levering duurde wat langer, daar was niet heel veel duidelijkheid over vooraf maar verder prima bedrijf.

Goede site

Had kunnen vertellen dat het langer zou duren

Valérie

Leuke website met leuke prijsjes!

Prijs

Als je sorteert op prijs, dat deze ook blijft staan nadat je naar de volgende pagina gaat.

S Karakaş

Goede prijs, goede service en snelle levering

Snelle response door klantenservice

j peters

Top!

prijs en snelheid

GEEN!

Anke

Goede prijzen maar service valt tegen. Helaas voor mij onbekend dat als ik bij bestelde game alleen productcode kreeg, we ook een (extra) geheugenkaart nodig hadden. Levering veel langzamer dan... Goede prijzen maar service valt tegen. Helaas voor mij onbekend dat als ik bij bestelde game alleen productcode kreeg, we ook een (extra) geheugenkaart nodig hadden. Levering veel langzamer dan beloofd (ruime week ipv volgende dag), geen informatie over vertraging ontvangen.

zie boven

zie boven

J. Van Egdom

Op zich prima en echt niets mis mee. Goed contact via mail zowel telefonisch. Dus dat is top.

Nee. Want ik heb het moeten retourneren. Het was een controller die niet draadloos gebruikt kon worden. En mijn zoontje had hem wel daarvoor gekocht.

Dat jullie de klant op de hoogte stellen van een retourzending dat daar kosten aan verbonden zijn die niet verrekend worden. Nu ben ik 7,25 kwijt. Minus mijn aankoop bedrag. En dat vind ik niet echt... Dat jullie de klant op de hoogte stellen van een retourzending dat daar kosten aan verbonden zijn die niet verrekend worden. Nu ben ik 7,25 kwijt. Minus mijn aankoop bedrag. En dat vind ik niet echt tof. Is geen klein bedrag. Van dat geld had ik alweer wat boodschappen kunnen doen.

Jair

Ik kocht een code waarvan ik dacht dat dat werkte voor PC, maar het was voor xbox, dat stond er niet bij

Snel verzonden

Beter dingen weergeven

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Jair,
Beste Jair,
Vervelend dat je een product hebt ontvangen die je naar je eigen idee niet hebt besteld. We hebben het product voor je bekeken en zijn het met je eens dat je hier makkelijk een fout in hebt kunnen maken. In de beschrijving van het product was het te lezen maar daar kun je gemakkelijk overheen lezen. We hebben daarom de titel van het product ook aangepast zodat het niet makkelijk nog een keer gebeurt.
Mocht je de game willen retourneren kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Die staan voor je klaar!
Kevin
Game-Outlet

Glazema

Prima. Vrij snelle levering, prima verpakt.

Ik kon goed vinden wat ik zocht.

Geen idee