Geeta Ramkisoen

Hele serene omgeving, het aanbod van de lessen is divers; voor ieder een goede les te vinden. De docenten zijn betrokken en nemen de tijd voor je.

Wat zijn volgens jou onze aandachtspunten?

Sinds kort een early morning les, dat is super voor werkenden ! Dit aanbod zou uitgebreid kunnen worden: alternatieve tijden.

Anita

Prettige sfeer
Variatie in yogalessen
Mindfulnes cursussen

Prijzige abonnementen

Liana Gulinck

Bij Gaia yoga hangt een ontspannen sfeer, de yogadocenten zijn enthousiast en geven vertrouwen. Je kan er volledig jezelf zijn, tot jezelf komen en je leert veel tijdens een les. Ik voel me er zeer...

Josee

1 Ik vind de kwaliteit van de lessen heel goed. Vooral de lessen gegeven door Roos en Liesbeth waardeer ik als zeer goed

Wat zijn volgens jou onze aandachtspunten?

Voor de werkende mensen, zoals ik, zijn er te weinig mogelijkheden om rustige lessen te volgen omdat deze zijn volgeboekt. Ik kan daardoor slechts 1x per week deelnemen.

Almere

Lieve medewerkers mooi gebouw fijne sfeer
Professionele manier van lesgeven heel leuk als er vertelt wordt Hoe je lichaam werkt en de uitleg over het effect van de oefening op je lichaam.

Computer systeem

Voor mij is de persoonlijke benadering een pluspunt Je voelt je nooit een nummer. Ik vind het ook fijn dat je zelf kan bepalen welke les je wanneer volgt en niet gebonden bent aan een vaste tijd....

Wat zijn volgens jou onze aandachtspunten?

soms zijn de lessen te vol om de oefeningen goed uit te voeren. Een tijdje geleden vond ik de zalen wel erg stoffig en hingen de raggen aan de plafonds maar of dat nog zo is weet ik niet. Maar dat vond ik zonde van zo'n mooie ruimte

Ernie Deus

Heb meegedaan met de lessen mindfulness en heb er erg veel aan gehad.....heel bijzonder en veel inzichten gekregen over mijn manier van denken

Wat zijn volgens jou onze aandachtspunten?

misschien iets lekkers/verantwoords bij de thee?

Doris

De warmte die je voelt als je binnen komt lopen geef meteen een prettige sfeer. Daarbij is het aanbod van lessen heel divers en merk je dat de yoga docenten graag willen helpen bij iedereen zijn...

Yoga docenten zijn betrokken en houden rekening met je kunnen. Je krijgt goede adviezen en tips tijdens de lessen. Ook buiten de lessen heel betrokken en sociaal.

Wat zijn volgens jou onze aandachtspunten?

Sommige lessen zijn erg vol.

Verder zeer tevreden, ga zo door.

De lessen zijn zeer professioneel en er hangt een fijne relaxte sfeer bij GAIA. Ik ga er graag naar toe!

Wat zijn volgens jou onze aandachtspunten?

De lessen zitten zo nu en dan vol en dat is natuurlijk vervelend, gelukkig merk ik dat er steeds meer lessen worden gepland! Ga zo door!