9.7/10
9.7/10

Beau

Mijn vragen aan de verkoper, waren snel beantwoord door de verkoper. Dat vond ik netjes. Het artikel is ook goed verpakt aangekomen. Daarnaast werkt het artikel naar behoren.

De producten zijn niet verouderd. Het zijn mooie alternatieveve merken met een leuke prijs/kwaliteit verhouding. De site ziet er betrouwbaar uit. Snelle reactie van de verkoper.

Bedankt voor uw feedback!

Goeie site met afhaalpunt ,handig als je uit de buurt bent

Steven Mollekens

Handige website , groot aanbod aan SmartPhones

Veel betere prijs kwaliteit dan andere gsm merken , goede opvolging van en bestelling

RS

Goede communicatie, snelle levering.

Geen problemen, enkel oplossingen!

Steve

Alles goed verlopen zoals het hoort

Goede smartphone voor weinig geld

Danny

Prima service en altijd klaar om te helpen bij je aankoop!

Vertongen

Moest ik kunnen zou ik 6* geven! Ik bestelde, helaas was het product niet meer tijdig op voorraad. Met raad en daad werd ik bijgestaan zodat ik weliswaar een andere toestel maar binnen de benodigde... Moest ik kunnen zou ik 6* geven! Ik bestelde, helaas was het product niet meer tijdig op voorraad. Met raad en daad werd ik bijgestaan zodat ik weliswaar een andere toestel maar binnen de benodigde tijd bij me had!
Super!

Super klantenservice!

Bedankt voor uw feedback!

Zeer betrouwbaar meermaals besteld, soms wel accessoires niet bij het toestel die er normaal wel inzitten zoals hoesjes of screen protector, maar voor de rest top zeer vriendelijke man ook. Spijtige... Zeer betrouwbaar meermaals besteld, soms wel accessoires niet bij het toestel die er normaal wel inzitten zoals hoesjes of screen protector, maar voor de rest top zeer vriendelijke man ook. Spijtige aan update van de website vind ik wel dat je niet meer op batterijcapaciteit kan filteren.

Vriendelijke man, snelle reacties, betrouwbaar,

Simon Egberts

Goede levering. Mooi toestel.

Veel keuze.

Bedankt voor uw feedback!

Leuke artikelen die je op andere sites niet tegenkomt.