9.7/10
9.7/10

Bytebier Justin

Mijn derde bestelling zoals steeds goed en op een veilige manier verpakt en verzonden.

Extra verpakt voor de veiligheid van je aankopen met bescherming tegen schokken tijdens vervoer in de verpakking en de verpakking is neutraal.

Denoble

Men is er heel hulpvaardig wanneer zich een probleem voordoet.

Snelle en eerlijke service

Bedankt voor uw feedback!

Top bedrijf. Vlot advies bij aankoop.

Veel keuze. Duidelijk

Bedankt voor uw feedback!

Veel keuze en een goede service

Duidelijke gegevens
Vriendelijke mensen

Gebruiker

Slecht, heb mij telefoon laten repareren maar het lijm werk was erg slecht voor de prijs die ze vragen.

Snelle reactie

Reactie Phoneclick.be:

Beste Maks, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben de reparatie met de nodige zorg behandeld en deze voldoet aan onze strenge kwaliteitseisen. Indien u niet tevreden bent van de uitgevoerde... Beste Maks, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben de reparatie met de nodige zorg behandeld en deze voldoet aan onze strenge kwaliteitseisen. Indien u niet tevreden bent van de uitgevoerde reparatie, raden wij u aan om contact met ons op te nemen via onze website. Met vriendelijke groet, Gadget-Store

Jigibao the truccker

Uitstekende gsm, bang for buck. Straffe prestaties+vibrante kleuren scherm+baterij duur fantastis..A+++ op alle vlaken + prachtige design..Bravo voor Ulefone..

alles !!!

Fred de Vries

Prima webshop, had de smartphone op een ongelukkig moment besteld, namelijk net voor de kerstdagen, een paar mailtjes gestuurd omtrent de levertijd en deze werden vlot en correct behandeld.

Correcte afhandeling.

L.Klinckaert

Tot en met ontvangst produkt alles vlot en correct verlopen

Eigen reparatiedienst

Jean Marie Desmet

Ondanks mijn eigenlijk onaangename ervaringen met een andere leverancier, ben ik door de eigenaar van Gadget-Store direct gerustgesteld en verder geholpen. Heel beleefde tussenkomst van het... Ondanks mijn eigenlijk onaangename ervaringen met een andere leverancier, ben ik door de eigenaar van Gadget-Store direct gerustgesteld en verder geholpen. Heel beleefde tussenkomst van het personeel, waar nodig. Bij een bestelling wordt iedere behandeling van de koop heel goed begeleid via Email of sms.

Heldere, acurate info - een prachtig gamma toestellen, voor ieder wat wils. De prijzen ervan zijn heel duidelijk en aangepast aan iedereen.

Bedankt voor uw feedback!

Zeer slecht bedrijf. Online bestelde gsm was niet meer beschikbaar enkel ander kleur. Nou vooruit. Mail gedaan over de levering en of dit door de wijziging vertraging op zou lopen. Dat zou niet het... Zeer slecht bedrijf. Online bestelde gsm was niet meer beschikbaar enkel ander kleur. Nou vooruit. Mail gedaan over de levering en of dit door de wijziging vertraging op zou lopen. Dat zou niet het geval zijn en zou optijd geleverd worden. 2dagen voorbij de leveringsdatum inmiddels en geen gsm. En bedankt dat het sintkado voor mijn 10 jarige er niet is!

Reactie Phoneclick.be:

Beste Angelique, Bedankt voor uw feedback! Wegens de grote drukte bij Bpost in verband met Black Friday en Cyber Monday heeft de levering van uw pakket vertraging opgelopen. Uw pakket werd... Beste Angelique, Bedankt voor uw feedback! Wegens de grote drukte bij Bpost in verband met Black Friday en Cyber Monday heeft de levering van uw pakket vertraging opgelopen. Uw pakket werd alsnog op tijd geleverd voor Sinterklaas op dinsdag 4 december. Met vriendelijke groet, Gadget-Store