9.7/10
9.7/10

David vandevelde

Prachtige service, zelf nadat de mega stores al lang dicht zijn, kan je nog steeds terecht bij de store!!! Een voorbeeld voor vele andere stores!! Hartelijk ontvangen, altijd woordje uitleg,...

Goeie ontvangst, ook op late uren wanneer anderen gesloten zijn! En top smartphones die je op ander niet kan komen met top prestaties!

Howard

Snelle en correct afhandeling. Zondag besteld dinsdag geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar

Democratische prijzen en snelle levering

bytebier Justin

Voor de tweede maal besteld en weer perfect op tijd gekever volgen de gegeven informatie.
De beste wat ik ooit heb mogen ervaren in levering en informatie. Enorme snelle reactie van de...

Echt alles is hier goed zo ervaring had ik nooit eerder bij een ander bedrijf / shop kunnen ervaren. Dit is top voor klantgerichtheid.

Beau

Mijn vragen aan de verkoper, waren snel beantwoord door de verkoper. Dat vond ik netjes. Het artikel is ook goed verpakt aangekomen. Daarnaast werkt het artikel naar behoren.

De producten zijn niet verouderd. Het zijn mooie alternatieveve merken met een leuke prijs/kwaliteit verhouding. De site ziet er betrouwbaar uit. Snelle reactie van de verkoper.

Bedankt voor uw feedback!

Goeie site met afhaalpunt ,handig als je uit de buurt bent

Steven Mollekens

Handige website , groot aanbod aan SmartPhones

Veel betere prijs kwaliteit dan andere gsm merken , goede opvolging van en bestelling

RS

Goede communicatie, snelle levering.

Geen problemen, enkel oplossingen!

Steve

Alles goed verlopen zoals het hoort

Goede smartphone voor weinig geld

Danny

Prima service en altijd klaar om te helpen bij je aankoop!

Vertongen

Moest ik kunnen zou ik 6* geven! Ik bestelde, helaas was het product niet meer tijdig op voorraad. Met raad en daad werd ik bijgestaan zodat ik weliswaar een andere toestel maar binnen de benodigde...

Super klantenservice!