9.8/10
9.7/10

Veel keuze en een goede service

Duidelijke gegevens
Vriendelijke mensen

Gebruiker

Slecht, heb mij telefoon laten repareren maar het lijm werk was erg slecht voor de prijs die ze vragen.

Snelle reactie

Beste Maks,

Bedankt voor uw feedback!
Wij hebben de reparatie met de nodige zorg behandeld en deze voldoet aan onze strenge kwaliteitseisen. Indien u niet tevreden bent van de uitgevoerde reparatie, raden wij u aan om contact met ons op te nemen via onze website.

Gadget-Store

Jigibao the truccker

Uitstekende gsm, bang for buck. Straffe prestaties+vibrante kleuren scherm+baterij duur fantastis..A+++ op alle vlaken + prachtige design..Bravo voor Ulefone..

alles !!!

Fred de Vries

Prima webshop, had de smartphone op een ongelukkig moment besteld, namelijk net voor de kerstdagen, een paar mailtjes gestuurd omtrent de levertijd en deze werden vlot en correct behandeld.

Correcte afhandeling.

L.Klinckaert

Tot en met ontvangst produkt alles vlot en correct verlopen

Eigen reparatiedienst

Jean Marie Desmet

Ondanks mijn eigenlijk onaangename ervaringen met een andere leverancier, ben ik door de eigenaar van Gadget-Store direct gerustgesteld en verder geholpen. Heel beleefde tussenkomst van het...

Heldere, acurate info - een prachtig gamma toestellen, voor ieder wat wils. De prijzen ervan zijn heel duidelijk en aangepast aan iedereen.

Bedankt voor uw feedback!

Zeer slecht bedrijf. Online bestelde gsm was niet meer beschikbaar enkel ander kleur. Nou vooruit. Mail gedaan over de levering en of dit door de wijziging vertraging op zou lopen. Dat zou niet het...

Beste Angelique,

Bedankt voor uw feedback!
Wegens de grote drukte bij Bpost in verband met Black Friday en Cyber Monday heeft de levering van uw pakket vertraging opgelopen. Uw pakket werd alsnog op tijd geleverd voor Sinterklaas op dinsdag 4 december.

Gadget-Store

Guido Van Cappellen

Performante toestellen, goede dienstverlening na verkoop, goede begeleiding bij het gebruik van de talloze funkties!

Bedankt voor uw feedback!

Heel erg tevreden! Zeer goede smartphones tegen lage prijzen, en als er een probleem is, wordt het zo snel mogelijk opgelost!

Groot aanbod aan smartphones die niet te vinden zijn bij de grotere webshops. Zeer goede, snelle klantenservice, zelfs in het weekend.

Correcte firma, klantvriendelijk

Antwoorden snel op mails, zowel voor als na aankoop.