Je aankoop wordt beschermd

Netjes afgehandeld

P.A. Hazewindus

Servicegerichte organisatie!

Uw ervaring

De materialen zijn goed. Prettig advies en goede serviceverlening. De nalevering van de deklat kwam later. Dit werd duidelijk gecommuniceerd. Ook tijdens het bestelproces is er ook goed meegedacht. Zeer tevreden klant.

Bruno (Melqar Benelux NV)

Eenvoudig besteld, snel geleverd en klaar!

Uw ervaring

mooi aanbod, kan er zeker mijn ding vinden

Frederic

Goede service

Uw ervaring

Duidelijke communicatie via e mail

H TImmer

Betaalbare prijzen

Uw ervaring

Prettige website, makkelijk alles te vinden , bij ophalen stond alles netjes klaar

Zeker voor herhaling vatbaar a

Willem Hesseling

Hoezo Lariks?
Jullie verkopen hout van de Douglasspar onder de naam Lariks. Bij mijn weten ziet de echte Lariks er toch heel anders uit en is het Larikshout ook veel fijnjariger dan het hout...

Reactie Gadero.nl:

Het verschil tussen Lariks en Douglas hout is minimaal. Douglas hout is doorgaans iets meer rose van kleur. Lariks hout is doorgaans iets geler. Van Douglas hout wordt gezegd dat deze iets minder scheurt dan Lariks. Van Lariks zegt men dat de duurzaamheid iets beter is dan Douglas. Niet voor niets worden de soorten veel door elkaar gebruikt. Wij kiezen voor dikke staanders voor Douglas hout en voor planken meestal Lariks. Zo maken we optimaal gebruik van de minimale verschillen in deze populaire houtsoorten.

C v d spoel

Slecht

Kwam kapot aan

Reactie Gadero.nl:

Vervelend dat de houten kerstboom kapot geleverd is. Wanneer u hier een melding van had gemaakt hadden we een oplossing kunnen bieden. We vinden het jammer dat dit niet is gebeurd. Wanneer u ons een foto stuurt van de kapotte kerstboom zullen wij u een nieuwe toesturen.

thuisverpleging derdeyn ineke

Thuisverpleging derdeyn ineke

van de Loo

Super service

compleetheid van product

Rianne Zandee

Vriendelijke personeel en snelle levering?

Uw ervaring

Telefonisch contact gehad met een zeer simpatike medewerker die mij heel goed heeft geholpen. Verbeterpunt heb ik niet. Ga zo door.