Perfect World Architect

Damaged goods and does not meet specs - bad service

simon

Prijs/kwaliteit zeer slecht.

NV Desabo

Stevige en duurzame houten garage

Flonk

Ergenis. Op 25 september besteld, op 6 oktober niks vernomen qua voortgang dus gemaild. Er werd mij medegedeeld dat op betonproducten 10 dagen levertijd zit. Prima, hier ging ik ook vanuit. Op 14... Ergenis. Op 25 september besteld, op 6 oktober niks vernomen qua voortgang dus gemaild. Er werd mij medegedeeld dat op betonproducten 10 dagen levertijd zit. Prima, hier ging ik ook vanuit. Op 14 oktober (oftewel 2,5 week na bestelling) nog een mail ontvangen waarin werd medegedeeld dat er een bepaald onderdeel niet leverbaar was. Erg laat en erg vreemd aangezien de website aangaf dat het onderdeel “ruim op voorraad was” een screenshot hiervan heb ik zelfs meegestuurd.

Omdat een leverdatum nóg niet bekend was nógmaals gevraagd naar een leverdatum (16 oktober) waarop mij werd medegedeeld dat de spullen op 23 okobtober binnen zou komen en in de loop van week 44 zouden worden bezorgd. Als kers op de taart werd ik een dag vóór de uiteindelijke leverdag nog gebeld met de mededeling dat bepaald breuksteen niet meer leverbaar was (tevens “op voorraad” op de website).

Resultaat:
- 10 dagen levertijd werd 1,5 maand wachten. Waarschijnlijk is de bestelling de eerste 2,5 gewoon blijven liggen.
- Ik moest zelf constant achter de voortgang aan
- Doordat voorraden die op de website staan niet kloppen, wordt men in principe voorgelogen over de levercapaciteit. Het excuus “de voorraden op de website zijn gekoppeld aan de leverancier en die past dit niet aan/geeft het pas laat aan” is slap en niet verkoopbaar. Ik bestel bij jullie, dus neem je verantwoordelijkheid. Als op de website niet eenvoudig duidelijk is dat jullie een doorgeefluik zijn van een groothandel, heb ik verder niks met leveranciers of wat dan ook te maken.

Al met al een zeer negatieve ervaring en ik dit is ook direct de laatste keer dat ik bestel bij Gadero. Dat spullen niet op voorraad zijn maakt mij in beginsel niet uit, maar doe niet net alsof je ze wel hebt en communiceer er meteen over. De manier waarop het nu gaat is gewoon misleidend.

Boogard

Onvolledige levering

H Vermeij

Geweldig mooie vloer

E. Brinkman

Laminaat Floer

Frans Hamers

Goede kwaliteit schuttingmaterialen. Stipte levering.

Mark

Horror-order die met veel geduld wel is afgerond