Gadero.nl

Gadero.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Gadero.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3329
8.5/10
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Gadero.nl met 8.5/10. Gebaseerd op 3329 ervaringen.

Lou
Lou

Uw ervaring

Op de site staat uitgebreide uitleg hoe een klus te klaren en handige klus tips. Bij aflevering werd netjes gevraagd waar de spullen in de tuin neergezet konden worden.

Goed geleverd.

Bart Hoeymans
Bart Hoeymans

Uw ervaring

Op de site kan je alle benodigdheden makkelijk terugvinden. Tegelijkertijd krijg je een duidelijk beeld van de kosten aan materiaal. Bestellen van kwalitatieve bouwmaterialen bestellen via internet is even makkelijk bij Gadero als via internet een boek of cd bestellen

Score voor Gadero.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Klantvriendelijk op alle vlakken!.

Koert Nuijten
Uitstekend (10/10)
Koert Nuijten

Uw ervaring

Alles werd keurig en stevig verpakt op een pallet afgeleverd door een zeer vriendelijke chauffeur die de spullen netjes bij ons voor in de tuin heeft gezet precies waar we ze wilden hebben. Intussen al het materiaal gebruikt voor twee verschillende tuinafscheidingen en ij zijn meer dan tevreden. Superkwaliteit materiaal en ziet er allemaal top uit. We hebben al veel complimenten gehad en vragen waar we de spullen vandaan hebben omdat mensen het dus zo mooi en degelijk vonden.

Score voor Gadero.nl:5/5

Tuinafscheiding besteld.

IH Stam
Uitstekend (10/10)
IH Stam

Uw ervaring

keurig afgeleverd, alles klopte.

Score voor Gadero.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Uitstekend product en service.

Ed Groot
Ed Groot

Uw ervaring

Goed werkende website. Kwaliteit tuinhout goed

Goede kwaliteit.

Ruben Soetens
Onvoldoende (4/10)
Ruben Soetens

Uw ervaring

Mooi design hout echter met waarschijnlijk een botte frees bewerkt en enorm veel kleur verschil

Score voor Gadero.nl:2/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Mooi hout slecht afgewerkt plus enorm kleurverschil.

N.Weel
Voldoende (6/10)
N.Weel

Reactie Gadero.nl:

Goedemiddag,
We hebben geen serviceformulier of mail van u mogen ontvangen van het mankement van uw ligstoel. Helaas hebben we hierdoor ook geen passende oplossing voor u kunnen bieden. U kunt dit alsnog doen zodat onze serviceafdeling kan kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen.

Score voor Gadero.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Matige constructie.

BBB projects
Voldoende (6/10)
BBB projects
Score voor Gadero.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Panelen stevig verpakt op de pallet.

Marc
Zeer slecht (2/10)
Marc

Uw ervaring

Verkeerde maten geleverd. Verkeerde producten geleverd. Bedrijf heeft kennelijk geen goede kwaliteitscontrole systeem om dit te voorkomen? Hoe dan ook, dit gemeld. Een product had ik nodig gelijk, dus dat moest ik zelf op maat gaan zagen... allemaal extra werk... Ander product zou vervangen worden... Duidelijk afgesproken dat de verkeerde geleverde balken door hun eigen mensen uit de tuin gehaald moesten worden en het nieuwe product in de tuin aflevert zou moeten worden. Echter, de chauffeur wist van niets (zei hij) en was super chagrijnig. Uiteindelijk heb ik maar geholpen met de klus... maar heb nog steeds een vervelende nasmaak van deze levering... En ja... verder... valt er niet veel meer te zeggen...

Reactie Gadero.nl:

Goedemiddag,
Vervelend dat uw order niet geheel vlekkeloos verlopen is. Wel goed om te zien dat u over de andere punten wel tevreden bent.

Score voor Gadero.nl:1/5

Van slecht tot erger...

Rietveld
Rietveld

Uw ervaring

Aantrekkelijk geprijsd. Helaas levert Gadero niet op Texel, zodat mijn klinkers toch nog vrij duur werden. De afstemming met mij en de eilandtransporteur was goed.

Aanbieding waaltjes.

Bedrijfsinformatie

Houthandel Gadero.nl levert meer dan 9000 tuinhout, sierbestrating, houten meubelen en vloeren bij u thuis in heel Nederland en België. U kunt kiezen uit o.a. duurzaam hardhout vlonderplanken, schuttingen van geïmpregneerd tuinhout, Lariks Douglas hout voor overkappingen, Steigerplanken, blokhutten, houten meubelen, parket en laminaat vloeren enz.
Adres
euvelgunnerweg 19