Maclean

In 1 woord geweldig. Bij mijn bestelling zijn er helaas verkeerde tegels geleverd vanwege een fout in het order systeem. Door het tekort aan goede tuinmannen heeft het meer dan half jaar geduurd... In 1 woord geweldig. Bij mijn bestelling zijn er helaas verkeerde tegels geleverd vanwege een fout in het order systeem. Door het tekort aan goede tuinmannen heeft het meer dan half jaar geduurd voordat de tegels gelegd konden worden, dus de fout kwam pas later aan het ligt. Gerjan Zijl van de bestrating en tegel afdeling heeft dit samen met zijn team geweldig opgelost. Direct kwam hij met een excuses en een voorstel. Omdat ik toch graag de oorspronkelijke tegels wilde heeft Gerjan direct actie ondernomen en binnen een week waren de nieuwe tegels geleverd bij mij voor de deur. Geen extra kosten, sterker nog, ik heb deze kosteloos gekregen. Dit was meer dan ik verwacht had. Ik kan iedereen aanraden om hier zijn/haar tegels te bestellen. Buiten het feit dat de kwaliteit en de service goed is, denken ze met je mee om tot de beste oplossing te komen, een absolute aanrader. Gerjan en collega's, enorm dank voor jullie inzet en betrokkenheid in deze. Komende zomer kan ik van de tuin genieten, mede dankzij jullie. Waarvoor mijn dank.

Arie

Niet geheel duidelijk qua bezorgkosten!!

Reactie Gadero.nl:

Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat het voor u niet duidelijk was dat er wel transportkosten worden berekend voor de levering van steen. Steen wordt rechtstreeks bezorgd door onze... Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat het voor u niet duidelijk was dat er wel transportkosten worden berekend voor de levering van steen. Steen wordt rechtstreeks bezorgd door onze leverancier waardoor deze kosten doorberekend dienen te worden ongeacht de hoogte van het orderbedrag. Er wordt gekeken of dit op de website moet worden aangepast zodat het voor iedereen duidelijk is welke bezorgkosten er betaald dienen te worden. We zien dat u het hout wel bij ons heeft besteld waar we natuurlijk erg blij mee zijn. Bedankt voor het vertrouwen in Gadero!

Gea

Prachtige vloer, super blij met eindresultaat. Levering was eerst niet top, maar uit coulance hebben ze de overgebleven dozen netjes weer opgehaald. Fijn.,

I. Klaassen

Prachtige webshop, goed hout, snelle brengservice

Bertie de paauw

Stapelblokken en siergrind

Pieter-Jan C.

Bedenkelijke dakbedekking

Reactie Gadero.nl:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de dakbedekking. Jammer dat u er geen melding van heeft gedaan bij onze serviceafdeling. Zij hadden dan een passende oplossing... Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de dakbedekking. Jammer dat u er geen melding van heeft gedaan bij onze serviceafdeling. Zij hadden dan een passende oplossing kunnen bieden. Mocht u als nog een melding willen doen kan dit via service@gadero.nl Graag ook foto's meesturen zodat we een goed beeld hebben.

Pierre Kennis

Tijdens de kerstvakantie een bestelling gedaan en wacht nu 17 januari nog steeds! Ik kan al die tijd niet vooruit en ze zeggen doodleuk 22 januari komen de materialen (die 6 januari gewoon voorradig... Tijdens de kerstvakantie een bestelling gedaan en wacht nu 17 januari nog steeds! Ik kan al die tijd niet vooruit en ze zeggen doodleuk 22 januari komen de materialen (die 6 januari gewoon voorradig waren)

Jesse

Klantgericht ipv winstgericht!