WH Nieuwendijk

De schelpen zijn geleverd zo als afgesproken.

Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat het lossen niet soepel verlopen is. We nemen dit op met onze transporteur zodat dit bij een volgende klant beter verloopt. We hopen dat u wel tevreden bent over het geleverde product.

peter

Misleidende info

Reactie Gadero.nl:

In het nieuwe jaar zijn er altijd veel veranderingen bij producten. Vooral bij de blokhutten dit jaar. Het klopt dat er over de dakgootsets en starterskit veel onduidelijkheid geweest is. Dit is voor ons nu duidelijk en zullen dit op onze website zo aanpassen dat de consument weet hoe het zit. Mocht het voor u nog niet duidelijk zijn vernemen we het graag. U kunt mailen naar info@gadero.nl of ons bellen.

Niels Van Den Boogert

Slecht bereik baar en beschadigt materiaal geleverd

Bedankt voor uw review.
Jammer dat u geen melding heeft gedaan van de beschadigde materialen.
Dan hadden we u een passende oplossing kunnen bieden.
Ik hoop dat het resultaat van uw project wel naar wens is.

Lieke Wolters

Goede communicatie, snel geleverd, prachtige vloer!

Dhr. Iwema

Bestelling was iets vertraagt, maar werd goed geïnformeerd. Kan gebeuren.

Yoeri

Op de aangegeven datum ook de bestelling correct binnengekregen, tevreden.

Ronnie ter Haverhorst

Bestel regelmatig bij Gadero en heb nog nooit problemen gehad, altijd tevreden over de geleverde service!

Rowin

Score 2: bestelling geplaatst na 5 dagen word ik gebeld met de mededeling dat een deel van de bestelde producten besteld moet worden bij de leverancier. Op de wedsite staat nergens dat het om een...

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Jammer dat uw ervaring zo slecht is met Gadero. Ik heb gezien dat u in de kerstvakantie heeft besteld. Wij waren toen gesloten. Op 2 januari is er direct contact met u opgenomen om te melden dat de voorraad niet voldoende was en of u een alternatief wilde ontvangen. U heeft de keuze gekregen of de order te annuleren of te wachten tot de voorraad wel weer voldoende was. Ik begrijp dat het vervelend is maar we hebben dit op correcte wijze naar u gecommuniceerd. We hopen dat u wel tevreden bent over het laminaat en kunt genieten van uw nieuwe vloer.

Rudy Klinkers

Alles verliep heel erg goed.
Snelle vriendelijke reactie op mijn mail, zeer snelle levering en de kwaliteit is prima.