Ellen

Super mooie schutting deur. Het was een afwijkende maat, gelukkig bij Gadero wel in het assortiment. Goeie service bij ophalen.
Helemaal tevreden mee.

Janssen G

Waardeloos

Geachte G. Janssen,
U geeft in uw review "waardeloos" aan.
Geachte G. Janssen,
U geeft in uw review "waardeloos" aan.
Graag ontvangen wij een bericht van u waarin u aangeeft wat u als waardeloos heeft ervaren, zodat wij op maat kunnen meekijken en u wellicht verder kunnen helpen.
Team Gadero

familie Menken

Super mooie materialen en super service

E

Zeer goede en snelle communicatie

Claeys Didier

Bedrogen

Geachte Didier Claeys,
Het spijt ons te horen dat de levering van uw order niet naar wens in geweest.
Geachte Didier Claeys,
Het spijt ons te horen dat de levering van uw order niet naar wens in geweest.
Via onze serviceafdeling is reeds contact met u geweest betreffende een passende oplossing.
Mocht wij nog iets voor u kunnen betekenen in deze, dan horen wij dit graag van u.
Team Gadero

Guy Van Eeckhoudt

Slechte klantendienst

Rachel L

Ontzettend teleurgesteld, zowel in de geleverde vloer als in de service

GPD Bouwservices

Niet geleverd goederen

Reactie Gadero.nl:

Bedankt voor uw review. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over Gadero. Ik zie geen mail van u waarin u aangeeft wat er mis is gegaan. Tevens zie ik dat de levering volgens afspraak is... Bedankt voor uw review. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over Gadero. Ik zie geen mail van u waarin u aangeeft wat er mis is gegaan. Tevens zie ik dat de levering volgens afspraak is verlopen. Graag ontvang ik meer informatie zodat we hier samen naar kunnen kijken.
U kunt een mail sturen naar service@gadero.nl.