Willem Heeringa

Verbijsterend slechte service

T Aerts

Blokhut Zürich 300x900 a 3900 eu besteld, niet normaal wat er allemaal mist en fout is gegaan. 3,5 week later geleverd zonder bericht (2wk levertijd op site staat er nog steeds?). Wat er allemaal... Blokhut Zürich 300x900 a 3900 eu besteld, niet normaal wat er allemaal mist en fout is gegaan. 3,5 week later geleverd zonder bericht (2wk levertijd op site staat er nog steeds?). Wat er allemaal mist: Geen deuren, geen kozijn, 3,5mx3m epdm te kort + lijm, zwarte luxe daktrim 4m te kort, geen trimlatten (24m), 100 16cm schroeven, 200 5cm schroeven, 3 dakplanken te kort. HOE DAN? Inmiddels 3x naar de bouwmarkt en roofing bedrijf geweest om zelf materiaal bij te halen. Telefoon wordt niet opgenomen of je bent de 23e wachtende. Service formulier al 5x ingevuld en nog steeds geen reactie na 2 weken. Rechtsbijstand inmiddels ingeschakeld voor deze absurde praktijken. NIETS KOPEN HIER

pomstra

Slechte afhandeling van een bestelling

Kris Reining

Vlonderplanken met clips en olie

Reactie Gadero.nl:

Beste Ellen,
Beste Ellen,
Het spijt ons te horen dat u problemen ervaart wat betreft de levering van uw bestelling bij Gadero. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en streven ernaar om problemen binnen onze mogelijkheden naar tevredenheid af te handelen.
Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze service afdeling voor een oplossing en afhandeling.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag van u.
Team Gadero

Bakker

Schaamteloos slecht

Reactie Gadero.nl:

Beste Richard,
Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren tijdens het leggen van contact met ons en het gebruiken van onze service. Onze oprechte excuses hiervoor.
Wegens de...
Beste Richard,
Wegens de aanhoudende extreme drukte zijn wij op dit moment soms minder goed bereikbaar. Daardoor kan de wachttijd aan de telefoon langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om iedereen zo spoedig mogelijk te woord te staan, e-mails te beantwoorden en passende oplossingen aan te bieden.
Ik zie dat er inmiddels contact met u is geweest vanuit onze serviceafdeling voor een oplossing.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag van u.
Team Gadero

de Vlieger