Je aankoop wordt beschermd

Webshop

J.Kuiper

Super

Uw ervaring

Klasse geholpen per telefoon en bij uw bedrijf door een zeer vriendelijke ARJAN. Proficiat. ????

Luc Van Dam

Snelle levering en prima qualiteit

Uw ervaring

Twee dagen na bestelling geleverd, perfect op afgesproken uur , alsook de kwaliteit van het geleverde hout
was prima .
Het was een positieve ervaring , firma staat bij mijn favorieten genoteerd!

J.G.Luiten

Materiaal voor schutting en containerhok

Uw ervaring

Goede kwaliteit voor een nette prijs

Dirk

Ok

Uw ervaring

Goede kwaliteit hout voor scherpe prijs met goede service

Anita Willems

Tip voor een andere sluiting

De Vuyst Jasmien

Terras op palen (Vlonder), carport en betonnen palen + schutting

Uw ervaring

Gadero biedt kwaliteitsvolle producten aan met duidelijke, gestructureerde filmpjes over de montage.
Zo kan je zelf voor een eerlijke goede prijs aan de slag!
Je krijgt binnen de kortste keren een professioneel uitziende carport, vlonder of schutting.
Wij hebben ze allemaal dankzij Gardero, zonder meer voorkennis te hebben over plaatsing van deze zaken.
Handig, duurzaam en kwalitatief!

Natuurpunt Damvallei

Perfecte, tijdige levering.

EErste contacten OK

D Scherpenisse

Mijn complimenten voor de goede en snelle levering

goede ervaring snel geleverd

G.Doornenbal

Zelfs op Terschelling zorgt Gadero ( met een extra fee) dat de picknicktafel werd bezorgd bij ons chalet op Noord-Kaap :)
Wij gaan de komende jaren genieten van een prachtig exemplaar !

Anita Willems

Scherp geprijsd, duidelijke instructies, uitstekend product

Uw ervaring

Aangenaam verrast. Kan de duidelijke afleverinstructies wel waarderen; ook de uitleg waarom het niet mogelijk is om op een ander tijdstip te bezorgen. Bezorgbedrijf was heel geschikt. Chauffeur kon met de vrachtwagen de draai niet krijgen om de straat in te rijden. Heeft met vorkheftruck pakket bezorgd. Hij was daar totaal niet humeurig over, had schijnbaar alle tijd op een vrijdagmiddag. In dit geval dus de meeste lof naar de bezorging, maar ben ook erg tevreden over de tuinschuur zelf.