agm kemp

Als je weet hoe het werkt en je erop instelt dat de order geleverd wordt gaat dit gewoon goed.
Als je echt iets snel wil hebben is dat een stuk lastiger.

Gerard Rutting

Gadero Ardenner Split

Rouschop

Nooit meer

Reactie Gadero.nl:

Bedankt voor uw review.
Jammer dat uw ervaring met Gadero niet goed is.
Omdat we met groot transport leveren is een exacte leverdag niet altijd haalbaar. We streven er wel naar te leveren volgens afleverschema. Omdat dit niet altijd lukt noemen we dit zodra u kijkt welke dag in uw regio geleverd wordt. Er staat: De verwachte (let op: transporteur kan hiervan afwijken!) leverdag is ...(in uw geval stond hier vrijdag). Ik begrijp dat het vervelend is wanneer u een planning maakt maar dit is helaas onmacht en voor ons niet haalbaar geheel volgens de wens van de klant op te lossen.
Ik hoop dat u wel tevreden bent over de geleverde materialen en het eindresultaat geworden is zoals u verwacht had.

Gerry van Hal

Het zijn mooie tegels en bandjes . alleen was het
zeer jammer Dat er 2 bandjes gebroken waren en bij 2 andere bandjes hoeken afgebroken

Reactie Gadero.nl:

Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat er 2 bandjes gebroken geleverd zijn.
Helaas hebben we geen oplossing kunnen bieden omdat u hier geen melding van heeft gedaan bij onze service-afdeling. Mocht u dit alsnog willen doen kunt u een e-mail sturen naar service@gadero.nl onder vermelding van uw gegevens en foto's van de bandjes.

Niels Pauls

Schuttingdeur+ eindplaat en kozijn

Adrie de Weerdt

De sleufpalen zijn robuust en mooi afgewerkt,het voordeel is dat het niet rotten kan.

Ronald van Leeuwen

Product voldoet, snel antwoord op vragen per mail, levering volgens afspraak

Nesse

Goede informatie en snelle correcte levering

Erik Declercq

Ik heb weliswaar mijn bestelling geplaatst net voor een lang WE (hemelvaart) wat mogelijks jullie planning dermate heeft beinvloed. Op basis van website zou levering plaats vinden op vrijdag met...