Gabinova

Aanschaf monsters glasbrokken

6 stuks thuisbezorgd; nabestelling niet nodig

Gysvisscher

Goede service

Product is van goede kwaliteit.

Cees Meure

Goede website, die ik als vrijblijvende offerte ervaren heb en vervolgens telefonisch de besteltermijn en levering besproken. Deze afspraken zijn vervolgens goed via mail gecommuniceerd en ook... Goede website, die ik als vrijblijvende offerte ervaren heb en vervolgens telefonisch de besteltermijn en levering besproken. Deze afspraken zijn vervolgens goed via mail gecommuniceerd en ook prima op tijd nagekomen zodat mijn tuinman en ondergetekende direct aan de slag konden op de reeds aangelegde fundering. Ik zal u dus nog 2 foto's doen toekomen.

De levering was compleet met alle toebehoren zoals spanhaken en de korfringen. De korven zien er goed verzinkt uit en staan inmiddels erg mooi. Ik heb dan ook al 2 personen op uw firma attent... De levering was compleet met alle toebehoren zoals spanhaken en de korfringen. De korven zien er goed verzinkt uit en staan inmiddels erg mooi. Ik heb dan ook al 2 personen op uw firma attent gemaakt.

A,Eindhoven

Klant vriendelijk, behulpzaam bij voor de juiste keuze van de vulling

duidelijke wbsite

MvS

Ik heb een containerombouw gekocht

De containerombouw ziet er fraai uit.

Janssen

Zeer goed

Snelle nette levering

Lemahieu Willy

Alles correct geleverd op de gemaakte afspraak door een vriendelijke chauffeur.

informatie op de site in verband met hoe de steenkorven te plaatsen is zeer nuttig.

Jacco

Doen wat ze beloven en ook nog eens heel snel!

Goede prijs
Makkelijke configurator

Vissers

komen afspraken na, sturen monster op