Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Westeneng Accountants

Energiek, vol nieuwe ideeen.

Open communicatie, denken echt mee

Novy Boorsma

Goede snelle actie. Komen hun afspraken na.

komen afspraken na
Weten communicatief een goed product neer te zetten.
werken snel en snappen wat het doel van een ondernemer is.

Forcare Holding BV

Vleeshandel P.C. van den Berg

Onze vraag werd vanuit een andere invalshoek bekeken dan wij zelf hadden bedacht, verfrissend. Er kon snel worden geschakeld door de uitstekende communicatie. Een schitterend eindresultaat.

Punctueel en vernieuwend.

Hanneke

Ik heb alleen maar lof. Samenwerking was erg prettig. Thanks voor het ontwikkelen van de prachtige website en alle overige materialen!

Creativiteit, aanvoelen wat de wensen zijn van de klant en hier op inspelen met het neerzetten van een goed product.

Taartoretto

Fantastisch bedrijf, goede uitleg waar nodig en ik kan altijd weer op jullie rekenen met hele kleine dingen!

super goed in hun vak, je kunt altijd op jullie rekenen. top gewoon

Stewardess College

Al 5 jaar een hele prettige samenwerking met g2o

Korte lijnen, vriendelijke personeel, duidelijke adviezen en visies, veelal eigen aanspreekpunt, snel en accuraat.

V.d. Bijl & Heierman b.v.

Met G2O is het prettig samenwerken: korte lijnen, meedenken en heel goede vertaling van de wensen.

Sterke punten van G2O zijn: zeer creatieve, eigentijdse en vernieuwende ideeën, toegespitst op de wensen van de (kritische) klant.

Eventueel bereikbaarheid na 17.00 uur?

JB Accountants

Bij het opstarten van mijn bedrijf, heeft G2O mij met het ontwerpen van de huisstijl geholpen. Tot volle tevredenheid

Persoonlijke betrokkenheid

De Zwaluw

Persoonlijk, betrokken, komt over als jong en dynamisch

De persoonlijke benadering van de directeur en zijn medewerkers vond ik erg prettig. Zeker behouden!! Je bent bij G2O geen nummer.

Wellicht door de vakantieperiode, maar ik werd wel heel vaak doorgeschakeld naar een andere medewerker waardoor het zicht wie waar verantwoordlijk voor was soms vertroebeld werd.

Het...

Het onderwijs is een aparte tak van sport; ik vraag me af of G2O daar voldoende kennis van heeft ( kan ook een voordeel zijn overigens!)