Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Omedi

Passende ideeën bij de vraag van de klant. Zeer creatief. Top!

Eigentijdse uitstraling

Frank Lichtendonk (Lagarde)

G2O heeft Lagarde op verrassende wijze voorzien van een vernieuwd ontwerp van onze Portfolio Poster. De portfolio poster is een belangrijk onderdeel in het gesprek met onze klanten. G2O heeft op... G2O heeft Lagarde op verrassende wijze voorzien van een vernieuwd ontwerp van onze Portfolio Poster. De portfolio poster is een belangrijk onderdeel in het gesprek met onze klanten. G2O heeft op uitstekende manier een nieuwe invulling gegeven, rekeninghoudend met bestaande huisstijl elementen.

wensen vertalen naar ontwerp

uren inschatten

Visamy Goes

Deskundig en weten precies wat we willen!

Het advies wat wij van jullie kregen heeft tot een uitstekend resultaat geleidt! We zijn er zo blij mee! Dit hadden we zelf nooit zo mooi gekregen! We vinden het totaalplaatje van alles aan de dure... Het advies wat wij van jullie kregen heeft tot een uitstekend resultaat geleidt! We zijn er zo blij mee! Dit hadden we zelf nooit zo mooi gekregen! We vinden het totaalplaatje van alles aan de dure kant maar jullie zijn ons hierin heel schappelijk tegemoet gekomen! Geweldig!

Telefonisch contact is duidelijker dan dat dit allemaal via de mail gebeurd. Vaak begrijp je elkaar dan minder goed.

Concretis

Ik denk dat alles heel goed is gelopen, als er vragen waren reageren jullie meestal direct terug, wat erg prettig is. De website vinden wij beide prachtig en heel professioneel, dus wij zijn dik... Ik denk dat alles heel goed is gelopen, als er vragen waren reageren jullie meestal direct terug, wat erg prettig is. De website vinden wij beide prachtig en heel professioneel, dus wij zijn dik tevreden! Zelf hadden wij het niet zo kunnen ontwerpen, maar ieder zijn vak toch?

Zie hierboven......

Issa Who?

goede samenwerking met uitstekende service. Ik ben ook erg blij met het resultaat.

Snelle reactie op mails, neemt initiatieven en komt met creatieve ideeen.

Mr. M. Rebel

Uitstekend. Ze hebben een prachtige website gemaakt. www.rebelenmeure.nl

De medewerkers leven mee en tonen veel betrokkenheid

ROV

Maken website inclusief uitleg en aanpassingen

Prima klant- en vraaggericht!

Bouwbedrijf Van Middendorp BV

Goede ervaringen met G2O.

Begrijpt wens van (kritische) klant.
Niks is teveel gevraagd.
Reageren snel.
Pakken verbeterpunten gelijk op.
Enz.
Enz.

Fase van concept naar technische gedeelte was voor ons beetje onduidelijk maar G2O heeft het verbeterpunt goed opgepakt.

Jos van LintProba BV

Bouwen website

kennis

communicatie

DJS Hekwerken & Toegangstechniek B.V.

De frisse kijk op zaken waar wij naar zochten, hebben wij kunnen vinden bij G2O. Een stijl die bij ons past!

Creatief en communicatief