Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

4Shipping.com

De gesprekken vooraf en de producten die geleverd worden, zijn echt fantastisch!
Aan verwachtingsmanagament voor en tijdens het traject kan er nog wel wat verbeterd worden.

Het uiteindelijke product is fantastisch!

Verwachtingsmanagement kan beter.

ernst baas hoveniers

Profesioneel , anders als anderen !!!

anders zijn dan anderen

communicatie over de tekst schriiven dat dit wel een must is ,had ik graag vooraf geweten.

Ds. G.H. Kerstencentrum

Prettige communicatie met Cindy. Mooi Resultaat!

Berseba

Meestal is het voorstel waar G2O mee komt in één keer goed.

Oranje Nassauschool

Het ontwikkelen van een nieuwe website voor onze basisschool!

Een geweldig mooi eindproduct!
In relatief korte tijd een duurzaam product!
Sterke combinatie van vormgeving en programmering, dit geeft een gouden randje aan je website!
Goede...
Een geweldig mooi eindproduct!
In relatief korte tijd een duurzaam product!
Goede en heldere gebruiksinstructie!

De offerte zou meer gespecificeerd kunnen zijn, zodat je als klant nog beter weet wat je van G2O kunt verwachten!

Groothandel van Dijk

De korte ervaring die wij met G2O hebben zijn dat er snel geschakeld kan worden.
Dit komt door de korte lijnen binnen G2O.

Communicatie

Door het gaan voor de beste kwaliteit is de prijs weleens in het geding of die wel concurrerend genoeg is.

Van Leeuwen Auto's

Zeer creatief in het bedenken en ontwerpen van huisstijlen en campagnes

Solo Gietvloeren

Zeer prettige samenwerking. Luisteren goed naar de wens en eis van de klant en maken je blij met zeer mooie resultaten. Ook de aftersale omschrijf ik als zeer goed.

Communicatie intern.
eindresultaat

BuildWorks Construction Inc.

For a Canadian company such as ours to engage a Dutch advertising agency, at first seemed to be an unusual approach and a somewhat risky undertaking, however G2O delivered everything, and more, than... For a Canadian company such as ours to engage a Dutch advertising agency, at first seemed to be an unusual approach and a somewhat risky undertaking, however G2O delivered everything, and more, than we could have expected from a local agency. They comprehended our needs and executed the plan wonderfully with complete design and technical competence. Language was not a barrier at all. We’d do it – and are doing it—again!

Modern and creative design. Full service. Good teamwork.

Better communication on scope of work, budget and process.

Visser Specials

G2O is een goed georganiseerd bedrijf, waar kwaliteit hoog in het vaandel staat.