Informatie over verloop werkzaamheden

Jose Vuik / Puchonderdelen.nl

Wij werken sinds kort met G-promotion, hiervoor heb ik de google adwords zelf gedaan. Maar nu dus via G-promotion onze eerste indruk is positief, ontzettend prettig om persoonlijk contact te hebben...

Ja met vragen verstoppen ze zichzelf niet maar komen met een antwoord of gaan een antwoord voor je zoeken

Zou nog leuker zijn om bij de maandelijkse rapportage te kunnen laten zien hoeveel klikken op de website geleid heeft tot werkelijke aankoop

Reactie G-Promotion:

Bedankt voor de review! We stellen dit erg op prijs. Natuurlijk kunnen wij ook bijhouden welke klikken tot daadwerkelijke sales hebben geleid door het tracken van een conversie op de bedankpagina na aankoop. Excuses dat jullie hier nog niet van op de hoogte waren. Ik zal binnenkort contact met jullie opnemen om eventuele wensen hierover te bespreken. Nogmaals bedankt, ook voor de prettige samenwerking tot nu toe!

idtours Rotterdam

Wat voorop staat is het prettige en heldere contact. Naast het inhoudelijke werk dat jullie naar wens verrichten, is met name de communicatie vanuit jullie altijd zeer goed.

- Zoals eerder vermeld is de communicatie altijd goed en helder.

- Ik wacht nog steeds dat door jullie geproduceerde SEO-teksten in de huisstijl van de website worden opgemaakt. Nu zijn deze nog teveel "Word-documenten" op een webpagina.

Teeuwen Tuin Bos en Parktechniek

Goede ervaring met adviezen en persoonlijke inleving in gang van zaken van je bedrijf.
In het begin zijn wel vrij veel spelfouten gemaakt in de zoekwoorden, waardoor je niet gevonden wordt....

- persoonlijk contact dmv telefoontje vanuit G-Promotion
- samenvatting geven van resultaten om evt. manier van werken bij te stellen

- gedurende langere tijd liefst een vaste contactpersoon, ik heb het idee dat personeel vaak wisselt
- snellere reactie op wijzigingen die doorgevoerd dienen te worden, dit omdat wij seizoensgebonden goederen verkopen en dit regelmatig willen aanpassen

Reactie G-Promotion:

Bedankt voor uw feedback! Graag zouden we het e.e.a. toe willen lichten:

Spel en tikfouten in zoekwoorden targetten we bewust naast de juist gespelde woorden, omdat de ervaring leert dat klanten die op zoek zijn naar het desbetreffende product of service geregeld spel en tikfouten maken. Op deze manier wordt u altijd gevonden, ook als er per ongeluk een toetsje op het toetsenbord wordt overgeslagen. We waarderen het dat u verschillende tips geeft en zijn dan ook bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Naast dat we onze klanten om de paar maanden bellen, afhankelijk van de behoefte van de klant, sturen we ook iedere maand rapportages om de klant op de hoogte te houden.

Gezien een deel van onze medewerkers parttime werken, kan het inderdaad voorkomen dat uw vaste contactpersoon niet altijd aanwezig is. Echter zijn al onze medewerkers van alle klanten en projecten op de hoogte en kunnen u dan ook altijd te woord staan en verder helpen. Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid om een bericht achter te laten zodat uw vaste contactpersoon meteen contact met u op kan nemen wanneer diegene weer aanwezig is.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback!

Sterpoelier Jan Noorland

G-promotion regelt voor ons de online vindbaarheid van onze webshop
Dit gebeurt in goed overleg en wordt snel opgepakt

Zij houden iedere keer weer de campagne tegen het licht, om de resultaten te verbeteren

ieder bedrijf direct informeren dat zij zelf ook zelf mee kunnen kijken met de campagne

M.A. van Baal/ Slijterij van Baal

Vriendelijk en plezierig bedrijf die zich inzet voor je onderneming

* goede rapportages
* Snelle reactie bij vragen
* Snelle afhandeling van vragen

geen idee

Het Welzijnswarenhuis

En bedrijf met kennis en ervaring die goed luistert wat de klant wil.

Het samenstellen van zoekwoorden is professioneel.