Informatie over verloop werkzaamheden

Zitten en Slapen

G-promotion heeft onze website gebouwd en daar zijn wij erg tevreden mee! De website werkt erg goed en de communicatie met G-promotion is altijd uitstekend!

Boxspringcombinaties

Resultaat gericht

De daad bij het woord voegen. Beloofden ons een goede vindbaarheid op Google en dit is ze dan ook meer dan gelukt! WIj hebben tegenwoordig veel klanten die ons bedrijf via Google bereiken.

De factuur mag altijd lager natuurljk.

Visite van uw vertegenwoordiger heeft mij overtuigd dat het zin heeft om dit abonnement aan te gaan

Boxspring Etten-leur

Wij doen al jaren zaken met G-promotion als online partner en zijn erg tevreden, nu worden wij eindelijk echt goed gevonden binnen Google!

Aktie Boxspring

Zeer goede service, een bedrijf waar ouderwets klant is koning geldt!

Service, bereikbaarheid en duidelijke overzichtelijke rapportages

HB Fashoin

Zeer goed

Service

Bodylab

Goede Feedback en duidelijke transparante rapportages

Duidelijke klantvriendelijke communicatie

Zullen er vast zijn alleen weet ik ze zo niet te benoemen

Kuntz en Meubels

G-Promotion heeft mijn bedrijf geholpen mijn website zichtbaar te maken en klanten te vinden! Super bedankt hiervoor! Voor het in gebruik nemen van de diensten van G-Promotion werd mijn website... G-Promotion heeft mijn bedrijf geholpen mijn website zichtbaar te maken en klanten te vinden! Super bedankt hiervoor! Voor het in gebruik nemen van de diensten van G-Promotion werd mijn website alleen door directe zoekopdrachten gevonden en was de site en de bedrijfsfilm niet van meerwaarde, om klanten te trekken . Door het kiezen van de juiste zoektermen, die in overleg zijn gekozen, kreeg en krijgt mijn site vele bezoeken en ik een groot aantal nieuwe klanten.
En door de maandelijkse overzicht kan ik verder het zoek gedrag en de wensen van mijn klanten zien en dit toepassen op toekomstige reclame en netwerken.
Ik ben zeer tevreden en blij met G-Promotion, heb het bedrijf al aan connectie en collega's aangeraden en zal dit ook verder blijven doen! Top!

Goede en snelle service en geweldig resultaat
Goed overzicht over clicks en klantengedrag
Geweldige prijs/kwaliteitsverhouding

Nog geen negatieve punten kunnen ontdekken

Alleswonen

Goed geholpen door G-promotion! Een zakelijk professioneel bedrijf die altijd voor je klaar staan.

Erg deskundig