Informatie over verloop werkzaamheden

Aktie Boxspring

Zeer goede service, een bedrijf waar ouderwets klant is koning geldt!

Service, bereikbaarheid en duidelijke overzichtelijke rapportages

HB Fashoin

Zeer goed

Service

Bodylab

Goede Feedback en duidelijke transparante rapportages

Duidelijke klantvriendelijke communicatie

Zullen er vast zijn alleen weet ik ze zo niet te benoemen

Kuntz en Meubels

G-Promotion heeft mijn bedrijf geholpen mijn website zichtbaar te maken en klanten te vinden! Super bedankt hiervoor! Voor het in gebruik nemen van de diensten van G-Promotion werd mijn website... G-Promotion heeft mijn bedrijf geholpen mijn website zichtbaar te maken en klanten te vinden! Super bedankt hiervoor! Voor het in gebruik nemen van de diensten van G-Promotion werd mijn website alleen door directe zoekopdrachten gevonden en was de site en de bedrijfsfilm niet van meerwaarde, om klanten te trekken . Door het kiezen van de juiste zoektermen, die in overleg zijn gekozen, kreeg en krijgt mijn site vele bezoeken en ik een groot aantal nieuwe klanten.
En door de maandelijkse overzicht kan ik verder het zoek gedrag en de wensen van mijn klanten zien en dit toepassen op toekomstige reclame en netwerken.
Ik ben zeer tevreden en blij met G-Promotion, heb het bedrijf al aan connectie en collega's aangeraden en zal dit ook verder blijven doen! Top!

Goede en snelle service en geweldig resultaat
Goed overzicht over clicks en klantengedrag
Geweldige prijs/kwaliteitsverhouding

Nog geen negatieve punten kunnen ontdekken

Alleswonen

Goed geholpen door G-promotion! Een zakelijk professioneel bedrijf die altijd voor je klaar staan.

Erg deskundig

Jose Vuik / Puchonderdelen.nl

Wij werken sinds kort met G-promotion, hiervoor heb ik de google adwords zelf gedaan. Maar nu dus via G-promotion onze eerste indruk is positief, ontzettend prettig om persoonlijk contact te hebben... Wij werken sinds kort met G-promotion, hiervoor heb ik de google adwords zelf gedaan. Maar nu dus via G-promotion onze eerste indruk is positief, ontzettend prettig om persoonlijk contact te hebben en te kunnen overleggen over zoekwoorden en wat wel of niet relevant kan zijn. Wij worden prettig geholpen en op vragen komen ook antwoorden.

Ja met vragen verstoppen ze zichzelf niet maar komen met een antwoord of gaan een antwoord voor je zoeken

Zou nog leuker zijn om bij de maandelijkse rapportage te kunnen laten zien hoeveel klikken op de website geleid heeft tot werkelijke aankoop

Reactie G-Promotion:

Bedankt voor de review! We stellen dit erg op prijs. Natuurlijk kunnen wij ook bijhouden welke klikken tot daadwerkelijke sales hebben geleid door het tracken van een conversie op de bedankpagina na... Bedankt voor de review! We stellen dit erg op prijs. Natuurlijk kunnen wij ook bijhouden welke klikken tot daadwerkelijke sales hebben geleid door het tracken van een conversie op de bedankpagina na aankoop. Excuses dat jullie hier nog niet van op de hoogte waren. Ik zal binnenkort contact met jullie opnemen om eventuele wensen hierover te bespreken. Nogmaals bedankt, ook voor de prettige samenwerking tot nu toe!

idtours Rotterdam

Wat voorop staat is het prettige en heldere contact. Naast het inhoudelijke werk dat jullie naar wens verrichten, is met name de communicatie vanuit jullie altijd zeer goed.

- Zoals eerder vermeld is de communicatie altijd goed en helder.

- Ik wacht nog steeds dat door jullie geproduceerde SEO-teksten in de huisstijl van de website worden opgemaakt. Nu zijn deze nog teveel "Word-documenten" op een webpagina.

Teeuwen Tuin Bos en Parktechniek

Goede ervaring met adviezen en persoonlijke inleving in gang van zaken van je bedrijf.
In het begin zijn wel vrij veel spelfouten gemaakt in de zoekwoorden, waardoor je niet gevonden wordt. Het is prettig om af en toe gebeld te worden over de gang van zaken en wat verbeterd kan worden gezien de resultaten van de zoekwoorden

- persoonlijk contact dmv telefoontje vanuit G-Promotion
- samenvatting geven van resultaten om evt. manier van werken bij te stellen

- gedurende langere tijd liefst een vaste contactpersoon, ik heb het idee dat personeel vaak wisselt
- snellere reactie op wijzigingen die doorgevoerd dienen te worden, dit omdat wij seizoensgebonden goederen verkopen en dit regelmatig willen aanpassen

Reactie G-Promotion:

Bedankt voor uw feedback! Graag zouden we het e.e.a. toe willen lichten: Spel en tikfouten in zoekwoorden targetten we bewust naast de juist gespelde woorden, omdat de ervaring leert dat klanten... Bedankt voor uw feedback! Graag zouden we het e.e.a. toe willen lichten: Spel en tikfouten in zoekwoorden targetten we bewust naast de juist gespelde woorden, omdat de ervaring leert dat klanten die op zoek zijn naar het desbetreffende product of service geregeld spel en tikfouten maken. Op deze manier wordt u altijd gevonden, ook als er per ongeluk een toetsje op het toetsenbord wordt overgeslagen. We waarderen het dat u verschillende tips geeft en zijn dan ook bezig met het optimaliseren van onze dienstverlening. Naast dat we onze klanten om de paar maanden bellen, afhankelijk van de behoefte van de klant, sturen we ook iedere maand rapportages om de klant op de hoogte te houden. Gezien een deel van onze medewerkers parttime werken, kan het inderdaad voorkomen dat uw vaste contactpersoon niet altijd aanwezig is. Echter zijn al onze medewerkers van alle klanten en projecten op de hoogte en kunnen u dan ook altijd te woord staan en verder helpen. Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid om een bericht achter te laten zodat uw vaste contactpersoon meteen contact met u op kan nemen wanneer diegene weer aanwezig is. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback!

Sterpoelier Jan Noorland

G-promotion regelt voor ons de online vindbaarheid van onze webshop
Dit gebeurt in goed overleg en wordt snel opgepakt

Zij houden iedere keer weer de campagne tegen het licht, om de resultaten te verbeteren

ieder bedrijf direct informeren dat zij zelf ook zelf mee kunnen kijken met de campagne