Ronald Veldhuis

Andere massage en oefeningen in toestellen

Samantha

Alles is gewoon helemaal goed en daarnaast ook nog eens een hele leuke en vriendelijke relatie met mijn therapeut.

Elske

Ik zou het wel hoger willen doen want ik ben zonder meer tevreden maar mijn lijf werkt niet erg mee. Het is nu eigenlijk pappen en nathouden en ik voel me er tot zover wel prettig bij.

Daniël S

Goede fysiotherapeute, Sophie. Heel vriendelijk, houdt het lekker informeel en dat in combinatie met de goede zorg en haar specialisatie in dry needling.

Pepita

Ze zorgen goed voor me nemen me serieus alleen ik heb twee sessies gehad en daarna kon ik niet meer komen door de corona

Gulistan Yalcin

Brett was erg vriendelijk! Hij heeft me geholpen bij mijn rugklachten. Het fijne aan Brett is dat hij écht naar je kijkt. Hij ziet in een ogenblik waar je houding niet klopt, je (over)compenseert... Brett was erg vriendelijk! Hij heeft me geholpen bij mijn rugklachten. Het fijne aan Brett is dat hij écht naar je kijkt. Hij ziet in een ogenblik waar je houding niet klopt, je (over)compenseert bij oefeningen en welke aanpassingen je nodig hebt. Hij geeft daarbij tips en oefeningen waar je goed mee aan de slag kan. Kortom erg tevreden.

Vero

Fysio blijft op hetzelfde oefenprogramma terugkomen terwijl ik aangeef dat ik denk dat dat het niet is en meer gebaad was bij het eruit masseren.

S Kaplan

Priscilla is deskundig serieus en communiceert duidelijk

sienie

Hij luistert naar je hij legt alles netjes uit wat hij gaat doen