De betreffende fysiotherapeut vond ik deskundig en bovendien prettig in de omgang.
Ik heb veel geleerd over mijn verkeerde fysieke houding. Door de verschillende oefeningen weet ik nu hoe ik die verkeerde houding, die de lage rugklachten heeft veroorzaakt, op een juiste manier kan corrigeren.

De behandeling wordt aangepast in de tijd en werkt echt

42 euro, voor een "behandeling" van 8 minuten..enkel wat oefeningen is niet gepast

Erge goede fysiotherapie en meestal wel paar dagen pijn vrij.en rij al jaren van Enschede na hengelo voor de persoon die mij behandeld .omdat ik erg tevreden ben.beveel hem zeker aan en nu op dit... Erge goede fysiotherapie en meestal wel paar dagen pijn vrij.en rij al jaren van Enschede na hengelo voor de persoon die mij behandeld .omdat ik erg tevreden ben.beveel hem zeker aan en nu op dit moment even geen fysiotherapie ivm hartinfarct. Maar binnenkort zeker weer ivm veel klachten.nu even revalidatie enschede.

Peter Klevering

Deskundige fysiotherapeut, luistert uitstekend en bespreekt heel duidelijk de doelen en het proces.

Deskundig advies, goed behandeling, neemt de tijd voor je

Goede begeleiding gehad en een goed behandel resultaat.
Vandaar dat ik het zeker zou aanbevelen aan anderen

Als iemand last zou hebben van zijn rug. De praktijk was goed bereikbaar en ik kon snel terecht. Ik werd goed behandeld en de procedure van het aanmelden en wie mij behandelde was duidelijk.

Ronald Rawidjan

Als ik weer last van schouder zou hebbem