Als de behandeling een goed of in ieder geval een tevreden resultaat boekt

Ze is erg vriendelijk, meedenkend en kijkt graag samen naar mogelijkheden en eventuele beperkingen. Ook kan ik zelf inbreng hebben op de behandeling of oefeningen van die dag.

Ze is vriendelijk en geeft heel goede uitleg bij de behandeling

Roger Stoeltie

Duidelijk, prettig in de omgang en deskundig.

De vriendelijkheid, betrokkenheid en de rustige manier van een behandeling

Hij heeft mijn klachten zeer serieus genomen en niet volgens een protocol oid gehandeld.

Bouchra

Onno is vriendelijk, ik voelde me direct bij hem op mijn gemak. Hij kan heel goed luisteren en neemt je klachten serieus. Toont ook altijd intresse, die wat verder gaat dan alleen de klachten... Onno is vriendelijk, ik voelde me direct bij hem op mijn gemak. Hij kan heel goed luisteren en neemt je klachten serieus. Toont ook altijd intresse, die wat verder gaat dan alleen de klachten waarvoor je naar de praktijk komt. Zelf vind ik dit erg belangrijk, aangezien ik extreme rugpijn had, wat op den duur ook mentale klachten gaf. Hij stelt gerust en heeft een zeer goede inschatting gemaakt voor het aantal behandelingen die ik nodig had. Bijna aan het einde van de behandelingen had ik het bijna opgegeven en dacht ik, het komt niet meer goed met mijn rug. Door zijn positiviteit bleef ik toch hoop houden en gelukkig is het ook goedgekomen. Ik ben bijna helemaal af van de extreme rugklachten die ik had. Ik zou Onno dus zeker bij anderen aanbevelen.

Elsa Philosoph

Myklin is niet alleen deskundig in haar vakgebied, maar ook zodanig breed in haar visie dat ze je als geheel behandelt en niet alleen de zere plek. Daarnaast is zij een fijne en open persoon. Ik zou... Myklin is niet alleen deskundig in haar vakgebied, maar ook zodanig breed in haar visie dat ze je als geheel behandelt en niet alleen de zere plek. Daarnaast is zij een fijne en open persoon. Ik zou bij een nieuwe klacht gelijk weer bij haar aankloppen en haar aan andere mensen aanbevelen.