Evi

Ik ben tevreden over de behandeling en over hoe de therapeut de tijd nam om aandacht te geven aan mijn klacht. Ik werd serieus genomen. Voor mij heel belangrijk

Anna

Er was veel begrip en er werd goed geluisterd. Ik vind het jammer dat het hoe en waarom niet echt wordt uitgelegd. Waarom op de apparaten, wat is het doel, tussentijds weinig geëvalueerd, bijna geen... Er was veel begrip en er werd goed geluisterd. Ik vind het jammer dat het hoe en waarom niet echt wordt uitgelegd. Waarom op de apparaten, wat is het doel, tussentijds weinig geëvalueerd, bijna geen thuis oefeningen alleen na vragen of aanwijzingen dagelijkse situatie, ook hier geen evaluatie of terugkoppeling van hoe dat gaat . De zorg was dus oké, maar kan nog beter.

Jolanda Koolhaas

Ik wordt uiterst serieus genomen, samen bepalen we de doelen en als iets niet werkt blijven we niet eindeloos doorgaan maar wordt er een andere weg ingeslagen.

arno

Er mag meer overleg gepleegd worden voor vorderingen bij de behandeling.

Marina Zhorzholiani

De fysiotherapeut was heel vakkunddig en ze gaf veel aandacht aan mijn problemen, en ze gaf goede adviezen

Vincent Pieper

Zeer deskundig en aardig. Legt altijd goed uit hoe en waarom hij bepaalde dingen doet. Ik werd altijd precies op tijd uit de wachtkamer gehaald wat ik als erg prettig ervaar.
Enig klein...
Enig klein minpuntje (en daarom geen 10): wilde in mijn ogen iets te graag dry-needling toepassen terwijl ik al na 1 behandeling (waarop ik totaal niet voorbereid was) had aangegeven dit niet prettig te vinden.
Let wel: dit ervaar ik slechts als een klein minpuntje, over het algemeen ben ik meer dan tevreden en zal hier in de toekomst ook zeker weer terugkomen als dit weer nodig is.

Mirella de Boer

Luisteren goed naar je klachten en stellen een individueel behandelplan op.

Bianca

Door behandeling weer klachtvrij, tips voor beweging en ter preventie nieuwe klachten, prettig contact met fysiotherapeut

John Heyne

Ze hebben goed geluisterd naar de klachten, en ik ben er erg op voorruit gegaan.