M.Kerkdijk

Prettig in de omgang, duidelijke uitleg en visie

CMU

Mij fysiotherapeut is effectief en efficiënt. Hij is echt deskundige en vriendelijke.

verweerde

Goed overleg ,rustig en vak kundige behandeling. Ook nog even een bericht ivm de corona crises dat doet je goed.

Dima

For it is clear that he knows what he is doing. But there is always a place for improvements, so why not 10

Raj

Mijn klachten waren na vier sessies bijna pijnvrij geworden. Nu is het zorgen dat de rugspieren en de onderste rugspieren versterkt worden. Bart/Jim en Brett hebben ervoor gezorgd dat ik vrijwel... Mijn klachten waren na vier sessies bijna pijnvrij geworden. Nu is het zorgen dat de rugspieren en de onderste rugspieren versterkt worden. Bart/Jim en Brett hebben ervoor gezorgd dat ik vrijwel rugpijn vrij ben.

Siska wervers

Ellen is een goede fysiotherapeut heeft mij goed geholpen
Als de corona virus voorbij is wil ik zeker weer mijn behandeling hervatten
Ben nog niet klactenvrij

RD

Hij heeft me goed behandeld. Vooral de tweede behandeling is erg succesvol geweest.
Hopelijk heeft hij ondanks de Corona crisis toch een plezierige vakantie in Peru gehad.

Dimitrijevic

Omdat ze mij. Klachten serieus namen en de beste behandeling er voor hebben benoemen en ik veel verschil zie en verbetering

Magee

Iris was echt heel lief! En ze heeft me erg goed geholpen. Klachten zijn enorm verbeterd!