John Onderwater

Duidelijke manier van communiceren en behandeling. Deskundig

Martijn

Voor het eerst duidelijkheid over de oorzaak van de klacht en helder behandelplan; resultaatverwachting zeer goed gemanaged

Yvonne Schuurbiers

Ik heb helaas. te weinig behandelingen in mijn paket, om de zorg te.verbeteren!

Peter

Ze weet waar over ze het heeft, duidelijke uitleg, rustig en luistert goed na de klacht die er is. Tijdens het behandelen ook uitleg wat ze doet/gaat doen.

Manuela

Ik ben gestopt met de behandeling omdat er nu eerst een foto is gemaakt en ik voor een scan naar het ziekenhuis moet.
Ik ben zeer tevreden over de fysiotherapeut. Ik heb mij niet bij haar...
Ik ben zeer tevreden over de fysiotherapeut. Ik heb mij niet bij haar kunnen afmelden.

henk Voortman

Hij probeert de oorzaak op te zoeken waar het aan ligt maar het zal nog hele tijd duren dat het over is hij probeert mijn rug weer soepel te maken.

Walter

Het doel vanaf begin tot laatste behandeling.....99,9 % pijn en bewegingsvrijheid. Niet behaald.

Irma

Het is niet persoonlijk. Ik werd door 2 verschillende therapeuten behandeld in 2 opeenvolgende periodes. Er werd even gevraagd hoe het ging, vervolgens beetje masseren (soms op mijn verzoek). De ene... Het is niet persoonlijk. Ik werd door 2 verschillende therapeuten behandeld in 2 opeenvolgende periodes. Er werd even gevraagd hoe het ging, vervolgens beetje masseren (soms op mijn verzoek). De ene fysiotherapeut masseerde heel krachtig, de ander heel zachtjes. Hun inzicht was verschillend ten opzicht van de massage. Ik zag het nut er niet van in om een periode 2 x week te komen en vervolgens 1 x week. Het was in mijn geval voldoende geweest als ik oefeningen had gekregen en een maand later teruggekomen was. Naar mijn idee gebeurde er niet zoveel tijdens een behandeling. Aangezien mijn behandelingen bij de verzekering op zijn moet ik alles zelf betalen. Ik heb een pakket van 17 behandelingen gekocht waarvan ik er nu 14 verbruikt heb. Ik vind het erg veel geld voor wat?