Elly adamse dijkhuizenstraat 5 amersfoort

Goed luisterde persoon!
Die op mijn klachten ook serieus de behandeling doet en ook de oefeningen die ik thuis moet doen worden duidelijk uitgelegd

Eveline Slijngard

Professioneel, deskundig, communicatiefvaardig, legt me goed uit wat er met mijn lichaam aan de hand is, neemt me serieus, let goed op mij of een oefening te zwaar is of niet en steekt dat dan... Professioneel, deskundig, communicatiefvaardig, legt me goed uit wat er met mijn lichaam aan de hand is, neemt me serieus, let goed op mij of een oefening te zwaar is of niet en steekt dat dan bij. Persoonlijk, maatwerk. Top!!

sandra

Omdat hij altijd tijd voor je heeft om te luisteren naar je klachten en hij weet welke behandeling hij moet en hij zegt ook altijd als het niet gaat moet je het zeggen

Desiree

Hij is heel duidelijk en vriendelijk en luisterd heel goed naar mijn klachten en probeerd er dan ook gelijk wat aan te veranderen

Anita Oerlemans

Omdat ik het een heel prettige praktijk vind met hele fijne mensen. Mijn rugpijn duidelijk is afgenomen. Krijg goed oefeningen die thuis goed te doen zijn. zeker nu in de Lockdown. Met mijn werk in... Omdat ik het een heel prettige praktijk vind met hele fijne mensen. Mijn rugpijn duidelijk is afgenomen. Krijg goed oefeningen die thuis goed te doen zijn. zeker nu in de Lockdown. Met mijn werk in de horeca soms nog wel last als het een drukke dag is geweest.
Maar door de duidelijke uitleg en foto's van Martijn. weet ik wat er aan de hand is en hoe ik het zelf enig sinds kan onderhouden. Dankjewel

Evert Goverde

Omdat de behandeling professioneel wordt uitgevoerd !

Ruth den Besten

Fijne fysiotherapeut die heel goed met mij mee kan denken, bijv over sport, en zo super gerichte adviezen geeft waar ik echt iets mee kan

vd Sanden

Hij heeft mij zeer goed behandeld en mijn klachten zijn heel veel verminderd,ik liep met een stok nu kan ik bijna alles weer.

Martijn Spiegelaar

M'n rug is ondanks het telefonisch consult toch echt beter geworden. Wellicht dat ik een 10 had gegeven als ik ietsje eerder had gehoord dat de praktijk op een bewuste dag gesloten zou zijn. Ik... M'n rug is ondanks het telefonisch consult toch echt beter geworden. Wellicht dat ik een 10 had gegeven als ik ietsje eerder had gehoord dat de praktijk op een bewuste dag gesloten zou zijn. Ik hoorde dat ze er wel degelijk was en me om 1430 had gebeld waar ik om 1500 een afspraak had, maar aangezien het goed en wel 40 minuten fietsen is voor me, was ik om 1415 al weg gegaan. Daarom had ik liever iets eerder bericht hiervan ontvangen