Lyuba van Nieuwamerongen

Professionalisme, meedenken, innovativiteit, vriendelijkheid

Albert Verwoert

Ja dat kan beantwoorden ..
de behandelijk voor mijn Operatie was uitstekend / ook wat betreft de Operatie van Mijn Nekhernia
Resultaat is dat ik Nu Geheel Pijn Vrij Bent Na de...
Ja dat kan beantwoorden ..
Resultaat is dat ik Nu Geheel Pijn Vrij Bent Na de Operatie / jongst leden 24-12-2019 ..

Tilly

Hele goede fysio gehad met oefeningen en massages. Vriendelijk en goede uitleg. Heb bijna geen rugklachten meer. Heel soms nog maar dan doe ik in de tuin iets verkeerd of te weinig mijn oefeningen.

C. Dekker

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben met mijn klachten. Die ik al jaren had en steeds terug kwamen en nu zelfs in alle hevigheid. Het heeft mij zeer geholpen en nog steeds. Ook... Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben met mijn klachten. Die ik al jaren had en steeds terug kwamen en nu zelfs in alle hevigheid. Het heeft mij zeer geholpen en nog steeds. Ook de tips en de oefeningen die ik heb gekregen. Ik ben Iris heel dankbaar en hoop na de Corona tijd mijn behandeling verder te kunnen afronden. Een zeer tevreden klant!!

Huub Adema

Ze begrijpen mijn klachten en daar wordt steeds goed aan gewerkt

JB spekking

Om dat het heel goed was wat ze gedaan hebben

Peter Gevers

Deskundigheid therapeut, prima resultaat, erg vriendelijke benadering met interesse voor patient

Rachid

Omdat ik elk fysiotherapie ben geweest maar waar ik
nu in behandeling ben is echt een goeie Brett van Schie????