Gerrit

Omdat het gewoon een hele goede praktijk is
En ik zeer tevreden ben met het resultaat

Fred van gemmert

Om dat hij me helpt en ook luisterde na mij

Erika van de Kamp

Ik heb altijd het gevoel serieus genomen te worden, ondanks dat ikzelf een ratel ben:( hij was geduldig, rustig uitleggen, en nam me serieus, en weerlegd prima daar waar ik niet gelijk had, gaf... Ik heb altijd het gevoel serieus genomen te worden, ondanks dat ikzelf een ratel ben:( hij was geduldig, rustig uitleggen, en nam me serieus, en weerlegd prima daar waar ik niet gelijk had, gaf goede tips, nu is het voor een groot gedeelte aan mij en mijn lichaam! :)

Hadia

Paul heeft mij behandeldbij Fysius Hengelo voor twee behandelingen. Ik ben zeer tevreden!

Ineke

De kennis, de manier van behandelen, begrip maar ook de eerlijkheid om te beslissen dat langer doorgaan niets zou helpen.

Jolanda

De aandacht. Ben nog steeds niet klachtenvrij maar wordt een geldkwestie. Zal niet aan het willen van de therapeut liggen

Henriëtte

Na de behandeling was er altijd verbetering, alhoewel de klachten niet verminderd zijn ... wel iets veranderd, heb ik dankzij de behandeling meer inzicht in de oorzaak en evt oplossing

Stan

Therapeut luister heel goed naar de patiënt en handeld ernaar. Heeft mijn klacht in 6 behandelingen vanaf geholpen.

alias

De behandelingen zijn op korte termijn zeer succesvol. Daarvoor een 8. Ik maak mij zorgen dat de overlast op lange termijn niet tot volledige ontlasting zal komen.

Irma Driessen

Ik heb vertrouwen in de manier van behangelen en kennis van de therapeute. Zij heeft mij tools gegeven om met mijn klachten om te gaan.