Denise van Kempen

Ik werd serieus genomen, er werd verder gekeken dan alleen naar mijn klachten. Zo kon hij goed bepalen wat er nodig was voor herstel.

Monique

Ik ben erg goed behandeld door Kristy en helemaal van mijn klachten af. Vooral de dry needling hielp erg goed.

Marie-Anna

Ik ben zeer tevreden over het verloop van de behandeling en over de informatie en tips die de fysiotherapeut geeft. Ik ben nog niet helemaal waar ik wil zijn, maar heb er alle vertrouwen in.

Simone

Ik weet precies wat ik moet doen om mijn rugpijn beperkt te houden

Milo Cornelissen

Eerst had ik Stephan die krijgt van mij een 8, maar omdat hij naar een andere praktijk ging in Amsterdam, heb ik een andere gekregen in Almere en die vind ik minder dan Stephan vandaar de 7

Saskia te Nijenhuis

Duidelijke informatie, goede inhoudelijke gesprekken over oorzaken, behandelingen en vooruitgang

Ellen van Eldik

Aangezien we niet goed weten wat de oorzaak van de pijn(en) is, weet ik ook niet of het wel ooit nog verbetert.

A. Bieze

Ik was nog nooit bij een fysiotherapeut geweest, maar ik was positief verrast door de prettige behandelaar en het goede resultaat

Nurettin Cincil

Deskundig beoordeling en goede behandeling uitgevoerd.

Henk

Na bij een neuroloog in het ZGT, een neuroloog in UMC, een orthopeed en na een 1/2 jaar onder behandeling bij een "normale" fysiotherapeut te zijn geweest, was mij medegedeeld dat ik het hier (de...