De behandeling werd aangepast aan mijn behoeften en vorderingen. Onno is heel vriendelijk en geduldig en legt alles duidelijk en begrijpelijk uit. Ik voelde me erg op mijn gemak bij hem en zou hem... De behandeling werd aangepast aan mijn behoeften en vorderingen. Onno is heel vriendelijk en geduldig en legt alles duidelijk en begrijpelijk uit. Ik voelde me erg op mijn gemak bij hem en zou hem zeker aanbevelen.

Germaine Priemus

De fysiotherapeut heeft een persoonlijke benadering. Je voelt je serieus genomen en hij maakt een praatje ondertussen. Je voelt je er op je gemak!

Als de behandelingen langer per keer duren. Met gesprek dat er nog af gaat is er nog maar 15 minuten per behandeling. Naar mijn mening echt heel weinig.

I cannot evaluate quality and expertise of the therapist based solely on my case. I would refrain from giving any recommendations regarding health, as it is not my specialty.

Alle fysiotherapeuten die mij behandeld hebben zijn mij meer dan uitstekend tegemoet gekomen. Ook als de pijn meer dan normaal is vanwege mijn hernia-klachten, waren al mijn behandelaars genegen om... Alle fysiotherapeuten die mij behandeld hebben zijn mij meer dan uitstekend tegemoet gekomen. Ook als de pijn meer dan normaal is vanwege mijn hernia-klachten, waren al mijn behandelaars genegen om een extra afspraak in te plannen. Ook de gebroken schouder en mijn knie-problemen in het verleden werden meegenomen om de pijn c.q. klachten te verminderen!

Ze heeft me heel goed geholpen waardoor ik al heel snel weer heel veel kon en dat was het doel van de behandelingen

Kundig, effectieve aanpak en analyse, vriendelijk, empathisch, praktische insteek en adviezen.