Frank

Goed geholpen en ook goede zorg verleend. Ik had wat wensen en daar werd aangehouden en ik weet ook wat ik moet doen als de klachten aanhouden en wat dan eventueel de volgende stappen zouden zijn.

Doris Jonietz

Ik werd serieus genomen. In gesprek blijven over de voortgang.

Lisanne

Je word heel serieus genomen en er wordt goed uitgelegd hoe en wat ze gaan doen. Ook goed behandeld want heb nu bijna nergens meer last van.

Mark Welmers

Fijne dames (waarvan 1 met koude handen :-) ) stellen de goede vragen, luisteren goed en geven een effectieve behandeling, helemaal top!

E. Brouwer

Je wordt, in tegenstelling tot sommige reguliere fysiotherapeuten, serieus genomwn en wr wordt een gericht plan gemaakt met een duidelijk einddoel. Alles wordt besproken en ik heb het gevoel dat ze... Je wordt, in tegenstelling tot sommige reguliere fysiotherapeuten, serieus genomwn en wr wordt een gericht plan gemaakt met een duidelijk einddoel. Alles wordt besproken en ik heb het gevoel dat ze echt samen met de patiënt alleen het einddoel voor ogen hebben.

M.A. Hanselman

Zij luisterde goed, en paste de behandeling aan de gesteldheid van mij, verder was ze uitermate vriendelijk en volgens mij zeer deskundig

willy van het hof

Empatisch, serieus, betrokken, deskundig als fysiotherapeut maar ook daarnaast beschikkend over extra kennis die gedeeld wordt en ingezet wordt.

liesbeth

Ze namen me klachten sirieus en goed luisterend oor