Jeroen C.

Zeer deskundige begeleiding; uitstekende behandelresulaten: inmiddels (nagenoeg) volledig klachtenvrij; verder goede uitleg; prettige, heldere en vriendelijke communicatie.

H.E

Loop al decennia bij diverse fysiotherapeuten dus heb best enig inzicht in deze branche! Deze man doe wat hij kan en naar zeer grote tevredenheid! Heb al diverse andere naar hem verwezen!

Willem Vaessen

Heeft mij netjes en correct behandeld is naar mijn mening vakkundig en ik heb er veel baad bij.
Het was een fijne ervaring.

H .Lambooij

Deskundige behandeling en deskundige adviezen. Dit met een zeer klantvriendelijke inslag.

Julian Dikker

De regelmaat van therapie die ik nodig heb is door de tijd heen duidelijk geworden. Verder wordt bij elke behandeling bekeken hoe het de afgelopen tijd ging en wat er gedaan kan worden om het te...

Zwangere vrouw

Efficiënte besteding van de tijd, advies op maat en goede oefeningen voor thuis mee gekregen!

John

Ze heeft mijn probleem heel goed begrepen en we hebben een goei communicatie.

Ebuzer Gulmus

Het heeft me veel geholpen. Mede door de door de oefeningen die ik zelf moest doen. Ik heb helemaal geen klachten meer gelukkig. Ik ben zeer dankbaar voor de hulp die ik ontvangen

Marjan

De fysiotherapeute luisterde goed naar wat ik aangaf als klachten. Overlegde wat ze van plan was te gaan doen en waar ik zelf rekeningen mee moest houden. Ik wist vantevoren dat het niet geheel kon...