Alle fysiotherapeuten die mij behandeld hebben zijn mij meer dan uitstekend tegemoet gekomen. Ook als de pijn meer dan normaal is vanwege mijn hernia-klachten, waren al mijn behandelaars genegen om... Alle fysiotherapeuten die mij behandeld hebben zijn mij meer dan uitstekend tegemoet gekomen. Ook als de pijn meer dan normaal is vanwege mijn hernia-klachten, waren al mijn behandelaars genegen om een extra afspraak in te plannen. Ook de gebroken schouder en mijn knie-problemen in het verleden werden meegenomen om de pijn c.q. klachten te verminderen!

Ze heeft me heel goed geholpen waardoor ik al heel snel weer heel veel kon en dat was het doel van de behandelingen

Kundig, effectieve aanpak en analyse, vriendelijk, empathisch, praktische insteek en adviezen.

Goede uitleg en name tijd om te luisteren waar de klachten van konden komen

Hoewel de behandeling wel heeft geholpen is mijn blessure nog niet weg dus het werkt blijkbaar niet volledig

De behandeling heeft grotendeels geholpen klachten zijn merendeels weg

De eerste sessie was handig om het probleem vast te stellen en daardoor kreeg de fysiotherapeut een duidelijk idee over hoe de behandeling er uit moest komen te doen. Ik kreeg meteen oefeningen mee... De eerste sessie was handig om het probleem vast te stellen en daardoor kreeg de fysiotherapeut een duidelijk idee over hoe de behandeling er uit moest komen te doen. Ik kreeg meteen oefeningen mee die ik thuis kon doen en deze hebben mij uiteindelijk geholpen over het probleem heen te komen.

Persoonlijk contact, effectieve behandeling, eerlijke adviezen, meedenken. Vriendelijk, zorgzaam