Mandy

Fijne en goede samenwerking. Duidelijk inzicht gekregen. Klachten/stress/pijn signalen hoe het werkt. Super blij mee.

Els van Veen-van Harselaar

Hij heeft geluisterd naar de lichamelijke trauma's die ik heb opgelopen in mijn leven en daar naar gehandeld.

Cees Versteeg

Ik vond een 8 de juiste weergave van de verbetering die ik bereikt heb

R. Bos

De fysiotherapeut stelde de juiste diagnose gaf duidelijk behandelplan en vertelde precies wat hij ging doen.
Jammer dat Joost v Ingen voor mij volkomen onverwachts in Enschede ging werken dus stopt de behandeling zomaar .....

Jan

Door eens in de twee weken te komen hou ik het onder controle.

Erik Jonkman

De behandelaar heeft veel kennis en doet zijn best om de klachten te verminderen danwel op te lossen. Ook het contact is heel prettig en de praktijk ziet er netjes en mooi uit.
De klachten...
De klachten zijn nog niet voldoende weg, uiteraard is dat waar je voor komt en ik hoop dan ook dat dat nog verbeterd.