Praktijk komt goed over. Kreeg echter beetje de indruk dat het toch ook om geldverdienen ging, al kan ik dat niet hardmaken

Hussein

Zo als ik eerder heb aangegeven , bovendien ik heb 2 afspraken afgezegd , van wegen onveilig voelen qua corona maatregelen in u praktijk in Eindhoven .
ik vind dat de fysiotherapeut moet...
ik vind dat de fysiotherapeut moet altijd mondkapje gebruiken zeker wanneer ik op de tafel leggen, en meteen onder zijn mond . dus al die speeksel van de fysiotherapeut tijdens onze gesprekken vallen op mijn lichaam , Toch ?? terwijl ik heb zelf een mond kapje op ,
ik heb hem gevraagd, als jullie geen mond kapje dragen ?? nee zegt hij hoef niet volgens Avim . maar dat vind ik niet verstandig dus in mijn ogen dat is geen gezonde verstand , daarom ben ik gestopt . speciaal wanneer ik las op u praktijk met een groot boord staat ( de gehele behandeling op u eigen risico ) !!!!!!!!!!!!!

Zeer korte behandel sessies voor een hoge prijs

Doelgerichte behandeling, denken mee bij je klacht. Weten waar ze het over hebben

Duidelijke afspraken en uitleg.
Mijn probleem was na drie keer behandeling niet verbeterd. Advies: terug naar de huisarts/neuroloog.

Fred Zwienenberg

Oefeningen hebben zeer gunstig effect. Ben grotendeels van mijn klachten af en de situatie lijkt stabiel.

Karen Kraijenbosch

Thomas is een zeer betrokken en ervaren fysiotherapeut hij verdient een lintje bij wijze van spreken