Atakan

Er werd voor het eerst in 10 jaar echt geluisterd naar mn klacht. In ziekenhuizen word men NIET serieus genomen, omdat men daar eerst aan de centen denkt en dan pas aan de levens en klachten van de... Er werd voor het eerst in 10 jaar echt geluisterd naar mn klacht. In ziekenhuizen word men NIET serieus genomen, omdat men daar eerst aan de centen denkt en dan pas aan de levens en klachten van de mensen

Paul

Goede zorg, uitstekende adviezen en belangrijkste is: goede resultaten

Andre Broers

Vakbekwame en doelgerichte behandeling
Mvg Andre Broers

M

Ik ben echt enorm vooruitgegaan en heb meer vertrouwen gekregen in mijn lijf. De pijnklachten zijn niet helemaal over, maar dat verwacht ik ook niet, dan zou ik waarschijnlijk moeten stoppen met... Ik ben echt enorm vooruitgegaan en heb meer vertrouwen gekregen in mijn lijf. De pijnklachten zijn niet helemaal over, maar dat verwacht ik ook niet, dan zou ik waarschijnlijk moeten stoppen met werken (en geen zittend beroep meer doen). Maar ik kan eigenlijk alles weer, mijn rug is veel soepeler en de pijn is veel minder.

Jessica

Hij heeft mij geholpen met mijn klachten en ik voelde mij op mijn gemak.

Stefanie

Er werd goed geluisterd en de therapeuten zijn altijd erg open en vriendelijk.

Karen de Heer

De mate waarin hij naar mij luisterde. En met plezier naar mij luisterde....

Marien

Ik kwam met nekklachten en pijn in de rug. Door grondige analyse en de juiste oefeningen zijn de klachten sterk verminderd en mijn houding is verbeterd

Héctor

My physiotherapist was very understanding and helpful during the whole process that’s the reason I gives 10 without doubt

Romi Groenink

Goede persoonlijke behandelingen en service gericht bedrijf wat optijd afbelt als de fysiotherapeut er niet is.