Mijn fysiotherapeut heeft hier weinig mee van doen. De vraag is of ik zou aanbevelen bij dezelfde klachten als ik.......Daar heb ik twijfels over omdat er weinig aan te verbeteren is.

Analyse was spot on. Had deze analyse nog niet eerder in 20 jaar rugklachten meegemaakt. Sinds paar weken klachtenvrij!

De fysiothetapeut luistert goed naar de klacht, bekijkt en beoordeeld en leg alles goed uit wat voor kwaal je hebt. Indien het slecht met je gaat kan je er snel weer terecht. Ze zijn beleeft en lief.

Michelle

Vriendelijk, geeft goede adviezen. Geïnteresseerd
Bekwaam.

Ik had veel pijn in mijn rug,voor 20 minuten sessie betaal ik 42 euro,de eerste keer moest ik een oefening doen,die ik allang gedaan had
De 2e sessie heeft hij de 20 minuten volgepraat,dat ik...
De 2e sessie heeft hij de 20 minuten volgepraat,dat ik moest gaan lopen,dat gaat helemaal niet door de pijn. ik had al geen hoge pet op
van fysiotherapie,nu heeft het helemaal afgedaan.

Maas

Voor mijn gevoel hebben de behandelingen niet gewerkt voor mijn type klachten. Daarom zou ik de fysio niet aanbevelen aan mensen met diezelfde klachten omdat het weinig rendement heeft gehad.

Ik slechter aan toe, ik had helemaal geen baat bij de behandeling.

Eef

Kundig, duidelijk, vriendelijk.Eerlijk .Staat ook open voor het totale mensbeeld.
Richard uit Hilversum mijn dank en een pluim.

rob van den blink

Hij denkt mee en geeft tips en de juiste oefening om het op te lossen.