Dat je rug naast oefeningen niet met handen wordt los gemaakt. Marije en Bart zou ik wel aanbevelen....die gaven oefeningen en maakten je stijve rug ook los. iedereen die ik daarna heb gehad deden... Dat je rug naast oefeningen niet met handen wordt los gemaakt. Marije en Bart zou ik wel aanbevelen....die gaven oefeningen en maakten je stijve rug ook los. iedereen die ik daarna heb gehad deden het niet

Ik ging er meestal met meer pijn weg dan ik er kwam. Ik vond dit niet persé te verwijten aan de behandelaar die mij ook doorstuurde. Later bleek er een stenose

Fijne therapeut, duidelijk, denkt mee en luistert

Jhonny

Ik ben ontzettend goed geholpen door Victor, enkel heb ik hem een paar keren van alle behandelingen gezien, dit omdat hij tijdelijk afwezig was wegens het vaderschap. Ook dit is geen probleem... Ik ben ontzettend goed geholpen door Victor, enkel heb ik hem een paar keren van alle behandelingen gezien, dit omdat hij tijdelijk afwezig was wegens het vaderschap. Ook dit is geen probleem geweest, zijn collega's waren overal van op de hoogte en erg professioneel en vriendelijk.

We hebben mijn situatie goed besproken en een plan gemaakt. Er was goed overleg. Ik wilde mijn beurten voor fysio nog niet opmaken, omdat ik nog naar het ziekenhuis moet. Er is bij mij geen... We hebben mijn situatie goed besproken en een plan gemaakt. Er was goed overleg. Ik wilde mijn beurten voor fysio nog niet opmaken, omdat ik nog naar het ziekenhuis moet. Er is bij mij geen vooruitgang geboekt, maar dat ligt aan de kwaal en niet aan het plan van aanpak. Alles heeft in goed overleg plaats gevonden.

Deskundig, rustige manier van werken, aandacht voor het probleem, meedenken in oplossingen, klachten zijn verdwenen.

Vooral dat er gekeken wordt naar de persoon en verder wordt gekeken dan alleen de pijnklachten.

Zeer begaan door ook te vragen naar hoe het privé gaat. Daarnaast ook zeer vakbekwaam en heeft me van mijn lasten afgeholpen.