Andre Broers

Vakbekwame en doelgerichte behandeling
Mvg Andre Broers

M

Ik ben echt enorm vooruitgegaan en heb meer vertrouwen gekregen in mijn lijf. De pijnklachten zijn niet helemaal over, maar dat verwacht ik ook niet, dan zou ik waarschijnlijk moeten stoppen met... Ik ben echt enorm vooruitgegaan en heb meer vertrouwen gekregen in mijn lijf. De pijnklachten zijn niet helemaal over, maar dat verwacht ik ook niet, dan zou ik waarschijnlijk moeten stoppen met werken (en geen zittend beroep meer doen). Maar ik kan eigenlijk alles weer, mijn rug is veel soepeler en de pijn is veel minder.

Jessica

Hij heeft mij geholpen met mijn klachten en ik voelde mij op mijn gemak.

Stefanie

Er werd goed geluisterd en de therapeuten zijn altijd erg open en vriendelijk.

Karen de Heer

De mate waarin hij naar mij luisterde. En met plezier naar mij luisterde....

Marien

Ik kwam met nekklachten en pijn in de rug. Door grondige analyse en de juiste oefeningen zijn de klachten sterk verminderd en mijn houding is verbeterd

Héctor

My physiotherapist was very understanding and helpful during the whole process that’s the reason I gives 10 without doubt

Romi Groenink

Goede persoonlijke behandelingen en service gericht bedrijf wat optijd afbelt als de fysiotherapeut er niet is.

Wilco de haan

Komt deskundig over, legt dingen prima uit

Petronella van den Bosch

Was zeer tevreden, ondanks ik weet dat aan algehele artrose in mijn lichaam niet veel te doen is en dat ik met pijn zal blijven zitten,
dat ik gestopt ben heeft een andere oorzaak, onder...
dat ik gestopt ben heeft een andere oorzaak, onder anderen lichamelijke klachten waar voor ik te veel naar het ziekenhuis moet,