Anoeska vd hurk

Omdat ik er veel aan gehad heb en me weer goed kan bewegen maar ook omdat hij heel vertrouwbaar is

Brigitte Hak

Van al mijn klachten af.Goede begeleiding

Charon

Dat de behandeling op maat is en zeer deskundig is, met blijvend effect.

ik weet niet wat ik hier in moet vullen

Hartelijke gesprekken over pijn en zeer goede behandeling

Claudia

Na vele fysiopraktijken te hebben gehad, zijn ze er hier achter gekomen wat het probleem was en de pijn veroorzaakte. Ik werd goed behandeld en er werd een goed plan opgesteld om stap voor stap mijn... Na vele fysiopraktijken te hebben gehad, zijn ze er hier achter gekomen wat het probleem was en de pijn veroorzaakte. Ik werd goed behandeld en er werd een goed plan opgesteld om stap voor stap mijn rug sterker te maken en de pijn te verminderen. Nu het een stuk beter gaat kan ik alsnog af en toe terug komen zodat ik nog een check heb en geholpen kan worden zondar dat je echt word losgelaten dat is erg prettig

saad Loukili

Ze zijn op tijd en hebben verstand waar ze het overhebben

Leo Penning

Mijn fysiotherapeut nam vooraf aan elke behandeling voldoende tijd om de situatie van dat moment met mij te bespreken en ook daadwerkelijk fysiek te controleren. Hij gaf dan aan hoe hij de situatie... Mijn fysiotherapeut nam vooraf aan elke behandeling voldoende tijd om de situatie van dat moment met mij te bespreken en ook daadwerkelijk fysiek te controleren. Hij gaf dan aan hoe hij de situatie van mijn klacht beoordeelde en gaf dan aan welke behandeling hij zou gaan doen. Voor ondersteuning van zijn behandelingen heeft hij mij uit de aangereikte brochure betreffende de huiswerkoefeningen een aantal van toepassing zijnde oefeningen opgedragen. Deze combinatie van bespreken, behandelen en thuisoefeningen hebben er bij mij toe geleid dat ik momenteel praktisch klachtenvrij ben.

Renee

Er wordt goed geluisterd, de behandeling wordt aangepast op mijn verhaal. Behandeling slaat goed aan.