Carla Hulsker

Omdat de fysiotherapeut luisterde naar mijn klachten en de behandeling er op aanpaste met goed gevolg

Anke

Ik vond mijn fysiotherapeut kennis van zaken en hebben en heeft klachten grotendeels verholpen, wat ik miste is het verder uitzoeken van de oorzaak van de klacht. Wellicht dat de oorzaak iets anders... Ik vond mijn fysiotherapeut kennis van zaken en hebben en heeft klachten grotendeels verholpen, wat ik miste is het verder uitzoeken van de oorzaak van de klacht. Wellicht dat de oorzaak iets anders was dan de uiting van de klacht

M. Ruwaard

Serieuze en bekwame fysiotherapeuten, nette en schone ruimtes, vriendelijke fysiotherapeuten. Vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Denken goed mee in mogelijkheden

Fabiënne

Hij heeft veel kennis en begreep mij goed. Daarnaast voelde ik me op mijn gemak.

Naima

Ze neemt mij serieus dat vindt ik heel fijn. Heel gek maar ze weet wat mijn lichaam (spieren/ boten) nodig heeft. Ik heb voor heen 2 verschillende fysio’s gehad waarbij ik dacht okee dit is prima.... Ze neemt mij serieus dat vindt ik heel fijn. Heel gek maar ze weet wat mijn lichaam (spieren/ boten) nodig heeft. Ik heb voor heen 2 verschillende fysio’s gehad waarbij ik dacht okee dit is prima. Maar sinds ik bij Yoce ben voel ik echt wel goed verschil.

Merle

Ik ben zo goed als klachtenvrij en ben goed geholpen, ook duidelijk van te voren aangegeven wat de verwachting was en dit klopte ook.

Rianne

Uitstekende zorg, ik kan meer met mijn rug dan ik ooit geweten heb en daarnaast echt een leuke fysiotherapeute gehad.

Jan Meijers

Begripvol, deskundig en prettig in de omgang