Joke Bolsenbroek

Goede uitleg die ze gaf een de goede begeleiding

Ray

Iemand, die begrijpt wat je bedoeld. En ook een duidelijke plan van aanpak met je maakt.

Caroline

Hij kijkt heel goed en gedetailleerd, hij legt heel goed uit wat er aan de hand is. Hij blijft ook alert en met een open mind. Ik heb heel wat fysio's gehad in mijn leven, maar Jochem is echt veruit... Hij kijkt heel goed en gedetailleerd, hij legt heel goed uit wat er aan de hand is. Hij blijft ook alert en met een open mind. Ik heb heel wat fysio's gehad in mijn leven, maar Jochem is echt veruit de beste.

Ronald

Behandeling op maat waarbij goed ingespeeld wordt op de progressie die ik maak.

Koeriershoek 19

Omdat ik nagenoeg van mijn klachten af ben dat wat ze in het ziekenhuis niet konden. Ondanks mri scan en rug prik.

D

Eerste paar sessies leverden geen verbetering totdat ik naar andere therapeut overstapte.

Jim

Ik vind het ontzettend slecht dat ik een boete krijg voor het één dag van te voren afzeggen van mijn afspraak. Waarom? Ik word door de fysio ingepland voor meerdere afspraken waar ik geen weten van... Ik vind het ontzettend slecht dat ik een boete krijg voor het één dag van te voren afzeggen van mijn afspraak. Waarom? Ik word door de fysio ingepland voor meerdere afspraken waar ik geen weten van had, deze annuleer ik vervolgens aangezien ik deze afspraken niet maak. Vanwege deze annulering krijg ik een waarschuwing, nou moest ik wegens omstandigheden afzeggen één dag van te voren en krijg ik het boete. Onder het mom van u bent al gewaarschuwd. “dit is nou eenmaal onze regeling” dit is puur niet klantgericht werken!

Astrid Popelier

Deskundig, klantvriendelijk, belangstellend, afspraken goed in te plannen

D van Huizen

Deskundigheid en open en eerlijke communicatie.
Overleg is goed mogelijk t.a.v. belastbaarheid. De behandeling wordt aangepast aan de omstandigheden op het moment van de afspraak.

Ouallal

Mijn moeder heeft een zeer betrokken fysiotherapeute getroffen waar ze altijd met heel veel plezier naar gaat, daar zijn we heel blij mee.