Rosa Braas

I.t.t. eerdere fysiotherapie bij een andere praktijk, heb ik bij Fysius echt gewerkt aan het versterken van mijn core en daarmee het oplossen van mijn klachten. Daan is professioneel, maar wel... I.t.t. eerdere fysiotherapie bij een andere praktijk, heb ik bij Fysius echt gewerkt aan het versterken van mijn core en daarmee het oplossen van mijn klachten. Daan is professioneel, maar wel persoonlijk en luisterde goed naar mijn klachten, voortgang en vragen. De oefeningen die ik kreeg voor thuis zijn makkelijk uit te oefenen en daardoor goed vol te houden, wat samen met de oefeningen met apparatuur in de praktijk heeft gezorgd voor het versterken van mijn spieren.

Nicole

Heb de behandelingen als erg prettig ervaren. Heb ook oefeningen voor thuis en merk dat mijn klachten veel minder zijn en mijn houding ook erg verbeterd is

Robert

Joost is een vriendelijke en deskunige fysiotherapeut die letterlijk en figuurlijk de juiste plekken weet te raken, niet alleen door zijn uitstekende dry needling skills maar ook door zijn... Joost is een vriendelijke en deskunige fysiotherapeut die letterlijk en figuurlijk de juiste plekken weet te raken, niet alleen door zijn uitstekende dry needling skills maar ook door zijn vriendelijkheid en humor in de omgang.

Chiel Evers

Uitstekende behandelingen en goede gesprekken,ben uitermate tevreden.

Eleonore Hoogenhout

Goede, heldere uitleg, vriendelijk en accuraat. Ligt niet aan haar dat er niet heel veel verandering is in klachten. Wat wél veranderd is - en wat ik als een verbetering ervaar - is een beter begrip... Goede, heldere uitleg, vriendelijk en accuraat. Ligt niet aan haar dat er niet heel veel verandering is in klachten. Wat wél veranderd is - en wat ik als een verbetering ervaar - is een beter begrip van ontstaan klachten, waardoor klachten ook anders ervaren worden. Voorts veel baat bij m.n. 1 oefening wanneer ik veel last heb.

Heekyung Ryu

Thank you. looking forward to visiting again.

patient

Marc luistert goed, is emphatisch en kundig en weet een fijne sfeer te scheppen.