Gerdie Dirksen

Veel aandacht voor mijn klachten steeds gezocht naar mogelijkheden om mijn klachten te verbeteren

E.peci

De behandeling heeft gezorgd voor flinke pijn en ik voelde me niet begrepen de behandelingen waren niet hulpzaam en zeker niet pijn bestrijdend echter werdt mijn pijn met de periode erger

T.Cillessen

Ik wordt behandeld door .... (blijkt bij vraag 14 dat ik geen naam mag noemen dus heb ik die verwijderd.)
Zeer deskundig en betrokken.
Voert fijne gesprekken en is duidelijk over de te...
Zeer deskundig en betrokken.
Voert fijne gesprekken en is duidelijk over de te bewandelen weg voor mijn probleem.

M.W.

Casper luisterde en keek naar mij als persoon. Ondanks dat hij te maken heeft met regels en methodes van de praktijk.

Legi

Hij bespreekt hoe hij de klachten kan behandelen en geeft ook uitleg waarom hij voor de methode van de behandeling kiest. En ik luister heel goed en als ik niet goed begrijp dan vraag ik het nog... Hij bespreekt hoe hij de klachten kan behandelen en geeft ook uitleg waarom hij voor de methode van de behandeling kiest. En ik luister heel goed en als ik niet goed begrijp dan vraag ik het nog eens, dan legt hij zonder probleem weer goed uit. Ik kan dan kiezen voor welke methode hij mag gebruiken. En ik heb dan ook heel veel baad met de dryneelding. Ik ben uiterst tevreden met Reme, ik kan nu mijn knieën buigen, trappen lopen en mijn knie is niet meer dik met vocht. Mijn rug pijn is na genoeg weg en nadat ik flauw was gevallen ben ik nog steeds in behandeling. En ga nu afbouwen.

Asmae

Ik voelde me zeer sirieus genomen en mijn klachten werden goed begrepen. Ik kwam binnen met heel veel klachten die het dagelijkse leven erg beperkte, sinds de behandelingen voel ik weer veel... Ik voelde me zeer sirieus genomen en mijn klachten werden goed begrepen. Ik kwam binnen met heel veel klachten die het dagelijkse leven erg beperkte, sinds de behandelingen voel ik weer veel lekkerder in mijn vel en heb ik veel van mijn dagelijkse bezigheden zonder pijn kunnen oppakken

René graste

Gewoon goed. Goede uitleg. Goede oefeningen. Goede afspraken. Financiële afronding kan sneller, gewoon pinnen aan de balie. En direct een gespreksverslag uitdraaien voor mijn eigen administratie.