Reinhard Dorner

Goede behandeling, goede oefeningen en goede gespreken gehad, ik kreeg een thuis gevoel.

Henk

Serieus genomen, goede oefeningen thuis, inspelen op verhalen van cliënt. Ook als het even wat minder gaat

Peter Olderaan

Iris had geen professionele betrokkenheid maar een oprechte betrokkenheid wat zeer prettig was.

Erna

Naast een goede zorg, heeft zij ook een luisterend oor. Bovendien heb ik 10 jaar met rugklachten gelopen en ben ik de meeste tijd klachtenvrij. Veel lof over de behandeling.

Karlijn

Ik had het idee dat er echt gekeken werd waar mijn klacht vandaan kwam en vervolgens zijn we door middel van oefening en dry needling mijn klachten gaan verminderen.

Karlijn

Rolf G.J. van Tuin

Ik kan weer meer dingen doen die ik voorheen minder kon!

Baukje

Zij heeft mij op een zorgvuldige manier overtuigd dat het verstandig is een operatie te ondergaan vanwege mijn coxartrose. Aangezien ik een ernstige coxartrose in mijn linkerheup heb, kon ze alleen...

E. Nijeboer

Na vele fysiotherapeuten bezocht te hebben voor mijn probleem met de rug waaronder ook chiropractor en andere zogenaamde experts waar je veel geld voor moest betalen en totaal geen effect kwam ik...