Dini Grootenboer

Deze beoordeling gaat enkel over de vragenlijsten! De vragenlijsten die u mij toestuurde zijn op de telefoon niet te lezen, erg lastig ook om de vragen te beantwoorden, doordat er staat b.v., vraag... Deze beoordeling gaat enkel over de vragenlijsten! De vragenlijsten die u mij toestuurde zijn op de telefoon niet te lezen, erg lastig ook om de vragen te beantwoorden, doordat er staat b.v., vraag 2 zonder verdere uitleg met daaronder de 10 vakjes om aan te klikken..

S. Schipper

Deskundig en effectieve behandeling. Daarnaast was de therapeut oprecht geïnteresseerd en prettig in de omgang.

Klacht goed onderzocht. Steeds goed nagevraagd naar ervaringen/mogelijke pijnklachten vorige behandeling. Behandelingen goed ingeschat met vooruitgaand resultaat. Enthousiaste, geïnteresseerde... Klacht goed onderzocht. Steeds goed nagevraagd naar ervaringen/mogelijke pijnklachten vorige behandeling. Behandelingen goed ingeschat met vooruitgaand resultaat. Enthousiaste, geïnteresseerde fysiotherapeut.

Fysio therapeut keek verder dan alleen de rugpijn

Sarah

Professioneel, aardig, geeft veel goede tips, na de behandeling voelde m’n rug altijd beter en de oefeningen hielpen ook

Roel Ligthart Bosch

Marja is heel zorgvuldig in het navragen van mijn conditie. Ik kom standaard eens per 12 weken voor 'onderhoud' en zo nodig vaker voor een intensievere behandeling bij klachten. Marja zoekt goed de... Marja is heel zorgvuldig in het navragen van mijn conditie. Ik kom standaard eens per 12 weken voor 'onderhoud' en zo nodig vaker voor een intensievere behandeling bij klachten. Marja zoekt goed de aansluiting met me en stemt de behandeling en bejegening daarop af.

Als er mensen in de familie of kennissen kring zijn die rugklachten hebben, zou ik ze adviseren contact op te nemen met Fysius.

De behandeling heeft heel erg geholpen. Het komt nu aan op discipline mbt mijn houding.