Menno Tomassen

In het verleden had ik weinig goede ervaringen met fysiotherapie (weinig resultaat). Bij deze behandelingen heb ik echt het gevoel dat het mij helpt.

Erica de Kruijff

Gouden handen!! Vriendelijk en goede begeleiding.

Wilmar Schaufeli

Kwaliteit en deskundigheid van de behandeling.

Judith Wlotzka

Erg blij met de deskundigheid en begeleiding die ik heb ervaren.

Anna Salvatore

Door de behandeling van de fysiotherapeut en de voorgestelde oefeningen kan ik weer beter bewegen en zelfs sporten en dit doorgaans zonder of al te veel pijn. Verder heeft hij mij het vertrouwen... Door de behandeling van de fysiotherapeut en de voorgestelde oefeningen kan ik weer beter bewegen en zelfs sporten en dit doorgaans zonder of al te veel pijn. Verder heeft hij mij het vertrouwen gegeven dat het weer helemaal goed gaat komen.

Marijn van der Laan

Goede uitleg van behandelplan en goed gevoel bij de deskundigheid. Klachten zijn grotendeels weg, dus erg tevreden.

Theo

Deskundigheid, luisterde goed naar klachten, geeft vertrouwen..

Wouter

E samenwerking was heel prettig. Door de corona omstandigheden moest het via videobellen. Fijn dat het kon, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar de fysieke behandeling.

Willyb

Dat er in overleg een goed en doordacht programma gemaakt wordt met het oog op herstel en niet zoals in het verleden om zoveel mogelijk te komen

Anita de Kanter

Hij heeft mijn klachten draagbaar gemaakt.