Rudi Frits Spermon

De zeer vriendelijke, deskundige en persoonlijke behandeling door David. Het feit dat je serieus genomen wordt is erg belangrijk, te meer omdat ik me op mijn werk ziek gemeld had. Wat ook meespeelt... De zeer vriendelijke, deskundige en persoonlijke behandeling door David. Het feit dat je serieus genomen wordt is erg belangrijk, te meer omdat ik me op mijn werk ziek gemeld had. Wat ook meespeelt is dat de klachten, naar het lijkt, tijdelijk zijn mits ik mijn oefeningen blijf doen.

De fysiotherapeut is deskundig, maar weet vooral ook op relationeel niveau contact te maken en te handhaven

Koekje

Dat er een professional je goed behandeld en je daarvan resultaat merkt op een gezellige en vriendelijke manier ook nog eens

Het is fijn dat ik serieus word genomen. De klachten zijn minder en ik heb het vertrouwen dat er nog meer verbetering in zit

Sjaak

Er is totaal geen verbetering gekomen na de behandelingen

Ik voelde mij gehoord en had zelf ook zeggenschap over de form van mijn behandeling. De fysiotherapeut nam mijn klachten serieus en probeerde mij hier bewust van te maken.

Yusuf

Het was best fijn met de fisio maar de pijn is niet weg dat is jammer maar de fisio begeleider heeft zijn best gedaan ik dank haar ze was heel lief aardig m.v.g.