Natalia Glaschinskaja

Ik ben af van mijn klachten! Heb goede oefeningen gekregen om te voorkomen, dat mijn klachten niet terug komen en vertrouwen in de toekomst ( als iets mis is- heb ik een goede fysiotherapeut !)

Jeannet

Prettige sfeer, goede begeleiding, speelt in op mijn klachten

Wendy de jong

Ik kon niet meer op of neer. Zoveel pijn. Ik had een intake met Joël Kapelle. Hij zag mij en ondanks dat er in principe geen tijd voor was gepland heeft hij mij toch meteen behandeld door dry...

Theo Simons

Uitstekende behandeling en goed advies, mijn klachten zijn bijna verdwenen.

Yasin Ceran

Omdat ik al jaren met pijn in mijn rug liep en door Fysius ben ik van mijn klachten vermindert

Pieter

Soms is het wat druk (2 of 3 mensen gelijktijdig) in de oefenruimte dat vond ik wel eens vervelend. Mijn klachten zijn minder geworden maar ik ben nog niet waar ik zou willen zijn. Of mijn...

Sophia

Ik voel me bewegelijke en de ergste klachten zijn weg. Ik blijf onder controle omdat ik de neiging heb mijn klachten niet serieus te nemen. Waardoor ik te veel van mijn lichaam eis

Bhonkie Laalpersad

Vanwege de tijd en aandacht die de fysiotherapeut besteed voor het behandelen van mijn klachten, voelt ook altijd erg vertrouwd aan. Je weet waar je aan toe bent, is vaak ook duidelijk.

Daphne Vruggink

Omdat ze je begrijpen met de klacht. En ze samen met jou gaan kijken wat ze het best kunnen doen.