Andrea van Laere

Zowel zijn expertise als zijn persoonlijke aandacht

Hij ging goed te werk en probeerde de klacht goed te omschrijven

Prima professionele en vriendelijke behandeling met duidelijk resultaat.

De fysiotherapeut was klantvriendelijk, erg betrokken en ging serieus aan de slag om mijn klachten aan te pakken. Ik merkte al vrij snel verlichting van mijn klachten.

Vos

Ik zou ze zeker aan bevelen, maar de behandeling slaat waarschijnlijk bij de één persoon beter aan als bij de ander. Bij mij is er wel iets vooruitgang gemaakt, maar helaas niet voldoende om er weer... Ik zou ze zeker aan bevelen, maar de behandeling slaat waarschijnlijk bij de één persoon beter aan als bij de ander. Bij mij is er wel iets vooruitgang gemaakt, maar helaas niet voldoende om er weer mee aan de slag te gaan. Kan er helaas na alle behandelingen & onderzoeken nog niks mee verder! En dat is frustrerend!

Ze hebben een effectieve manier van behandelen. Ik was voor mijn rugklachten al bij verschillende fysiotherapeuten geweest en kwam maar niet van de klachten af. Fysius is de eerste waarbij mijn... Ze hebben een effectieve manier van behandelen. Ik was voor mijn rugklachten al bij verschillende fysiotherapeuten geweest en kwam maar niet van de klachten af. Fysius is de eerste waarbij mijn klachten echt verbeteren.