Haar betrokkenheid en haar persoonlijke benadering. Tevens haar toegankelijkheid. Alles kan op tafel komen en wordt serieus behandeld. Er is ook ruimte voor inbreng van de patiënt.

Ik had altijd goede en fijne gesprekken, kon alles vragen/bespreken en voelde mij serieus genomen

Hij was heel vriendelijk, je kon tijdens de behandelingen goede gesprekken met hem hebben hij toonde intresse en zorgde ervoor dat je je comfortabel voelde

De fysiotherapeut neemt de tijd en neemt de klachten serieus. Luistert aandachtig, en bespreekt de situatie en geeft een duidelijke uitleg. In overleg wordt er een plan gemaakt voor de behandeling.... De fysiotherapeut neemt de tijd en neemt de klachten serieus. Luistert aandachtig, en bespreekt de situatie en geeft een duidelijke uitleg. In overleg wordt er een plan gemaakt voor de behandeling. Heb vertrouwen in de fysiotherapeut en de behandeling.

Zijn inzet en omgang met mij was altijd top. Zijn inlevingsvermogen ,bekwaamheid ook.

Goede communicatie, alles wordt rustig en duidelijk met je behandeld en eventuele oefeningen worden zelfs voorgedaan

Er lijkt een standaard programma gedraaid te worden, niet specifiek gericht op de klacht. Er wordt geen verschil gemaakt in het beleid preventief en bij klachten.

Hij is vriendelijk en deskundig en heeft mij goed geholpen.