Welzijnskwartier

Wij hebben al onze 450 deelnemers van onze beweegactiviteiten voor ouderen een 1,5 meter dynaband opgestuurd in Corona-tijd. Daarna opnames gemaakt op RTV Katwijk met deze banden. Prima product.... Wij hebben al onze 450 deelnemers van onze beweegactiviteiten voor ouderen een 1,5 meter dynaband opgestuurd in Corona-tijd. Daarna opnames gemaakt op RTV Katwijk met deze banden. Prima product. Duurzaamheid moet nog blijken, maar voorlopig is men lekker bezig thuis.

Vertel ons wat over uw ervaring

Snelle levering en prima contact.

Sjoerd

Bestelling zonder bezorgkosten, snelle levering.

Vertel ons wat over uw ervaring

Ik wilde de backstretcher aanschaffen en moest hiervoor bij de fabrikant ook nog behoorlijk hoge bezorgkosten betalen voor een product van meer dan 150 euro. Fysio webwinkel wilde het product voor... Ik wilde de backstretcher aanschaffen en moest hiervoor bij de fabrikant ook nog behoorlijk hoge bezorgkosten betalen voor een product van meer dan 150 euro. Fysio webwinkel wilde het product voor dezelfde prijs leveren zonder bezorgkosten.

Frank waalboer

Schouder

Vlugge bezorging

Britt

Goede service

Vertel ons wat over uw ervaring

De bal is van goede kwaliteit, zakt niet in en veert ook niet extreem. Daardoor prettig om te gebruiken voor het zitten. De service van Fysiowebwinkel is ook erg goed. Een klein probleem wat ik met... De bal is van goede kwaliteit, zakt niet in en veert ook niet extreem. Daardoor prettig om te gebruiken voor het zitten. De service van Fysiowebwinkel is ook erg goed. Een klein probleem wat ik met de bal had, werd direct opgelost zonder problemen.

Simone

Bestellen bij de fysiowebwinkel

Vertel ons wat over uw ervaring

Ik wilde de power breath afrekenen maar kon de betaling niet afronden.
Na contact kon ik het apparaatje via mail bestellen en betalen. Plezierige oplossing.

Bvba Guy vangampelaere

Vlotte service

Vertel ons wat over uw ervaring

Snelle levering voor producten dewelke momenteel schaars zijn

j.

Eenmaal warm, loop het

Vertel ons wat over uw ervaring

de webwinkel wilde op bepaald moment niet naar de volgende pagina tijdens bestelproces.
kwamen wel allemaal extra zaken in winkelmand maar kan niet meteen afronden.
Na volledige opstart...
kwamen wel allemaal extra zaken in winkelmand maar kan niet meteen afronden.
Na volledige opstart pc lukte het dan.

Keurig op tijd geleverd

Vertel ons wat over uw ervaring

Zelfs in deze drukke tijd werd mijn bestelling op tijd geleverd, heel fijn!

Alice v.B

Uitstekende service

Vertel ons wat over uw ervaring

Ondanks de fout die ik zelf heb gemaakt tijdens het bestellen. Keurig de zaken afgehandeld.