PC

Betrouwbaar

Vertel ons wat over uw ervaring

Goede snelle bestelling en levering.
Optimale communicatie.

Zoraya

Prima webshop!

Vertel ons wat over uw ervaring

Goed product, nette doos, snelle verzending.

Bloemendal

Snelle levering. Uitstekende kwaliteit

Henk Nieboer

Feedback

Snelle en correcte afhandeling

A. C Versloot

Goede service

Vertel ons wat over uw ervaring

Er ging iets verkeerd bij de verzending door DHL. Contact opgenomen. Er werd meteen een nieuw product opgestuurd, omdat de andere terug gestuurd werd naar de fysio webwinkel. Keurig geregeld

Sallons

Snelle service

Vertel ons wat over uw ervaring

Mijn bestelling had ik de volgende dag binnen!

Fysio Loon op Zand

Stop met DHL als pakket bezorger. Verder vanuit jullie prima service.

Vertel ons wat over uw ervaring

4-1 besteld en op 8-1 nog steeds niets geleverd.
Volgens klantenservice van jullie was er geen straatnaam aanwezig dus retour gestuurd naar sorteercentrum.
In DHL pakketservice volg...
4-1 besteld en op 8-1 nog steeds niets geleverd.
In DHL pakketservice volg systeem staat gewoon volledig adres, onzin reden dus om niet te leveren.
Het beschadigd jullie als bedrijf want door hun falen kunnen jullie niet voldoen aan jullie service

Ik beveel jullie bedrijf zeker aan alleen even slechte ervaring nu met bezorging.
Demi heeft het overigens vandaag opgepakt door opnieuw pakket te verzenden, hopelijk morgen binnen. Heb het namelijk nodig.

Wagenaar

Uitstekend

Vertel ons wat over uw ervaring

Ik ben 84 jaar en had wel wat problemen met het opzetten van de trappers. Misschien voor ouderen iets beter omschrijven. De linker trapper moet linksom gedraaid worden dat kan men beter schrijven... Ik ben 84 jaar en had wel wat problemen met het opzetten van de trappers. Misschien voor ouderen iets beter omschrijven. De linker trapper moet linksom gedraaid worden dat kan men beter schrijven i.p.v. pijltje te tekenen. Bovendien ontbreekt een beschrijving over het display.

Jonna van Wiggen

Tegenvaller