Goede zorg, wordt serieus genomen, prettig om daar oefeningen te doen. er heerst een goede sfeer.

De fysio heeft na 2 weken nog na gebeld hoe het ging met mijn knie en wilde graag zeker weten of hij het dossier wel kon sluiten. Het nabellen, de massage én de oefeningen, de zorgvuldigheid waarmee... De fysio heeft na 2 weken nog na gebeld hoe het ging met mijn knie en wilde graag zeker weten of hij het dossier wel kon sluiten. Het nabellen, de massage én de oefeningen, de zorgvuldigheid waarmee hij te werk ging maakte dat ik het een hele prettige ervaring vond. Als ik weer iets mankeer, bel ik deze praktijk weer!!!

Ze nam alle tijd voor me. En gaf goed advies.Ze heeft aan gegeven dat zij niet zoveel voor me kon betekenen en heeft me door gestuurd naar een logopediste. Hier ben ik nu enkele keren geweest en heb... Ze nam alle tijd voor me. En gaf goed advies.Ze heeft aan gegeven dat zij niet zoveel voor me kon betekenen en heeft me door gestuurd naar een logopediste. Hier ben ik nu enkele keren geweest en heb daar voor mijn gevoel al wat baat bij. Mocht ik in de toekomst van de fysio gebruik moeten maken, kom ik zeker naar jullie.

Prettig personeel, klant-/cliëntgericht en geven helder aan als iets buiten hun expertise liggen. Al met al een erg prettige fysio

Prima therapeut, goed geluisterd en goede adviezen gekregen, ben er mee opgeschoten!!