Fred. Buijert

Praktijk heeft mij goed geholpen en daar waar nodig begeleidt in het traject. 10 zou wel heel erg optimaal zijn maar dit cijfer zegt volgens mij meer dan voldoende

Marc

Heel duidelijke analyse en behandelplan, goede begeleiding en heldere visie op de ontwikkeling van mijn zoon.

Tom Rotmans

Uitstekende fysiotherapie voor sporters van alle niveaus! Stok achter de deur bij preventie en behandeling van blessures. Hoog expertiseniveau, goed (sport)klimaat en persoonlijke aandacht.

Dennis

Martijn en Bram zijn zeer bekwame fysiotherapeuten die niet doen wat de boekjes zeggen maar hun ervaring laten spreken. Ze kijken hoe het er per afspraak voor staat en passen daar op steeds hun...

Gerard van ‘t Hul

Deze man is gewoon goed in zijn werk

Laura

De fysiotherapeut voelde betrokken en luisterde goed. Hij deed er alles aan om mij te helpen om mijn doelen te behalen die ik zelf voor ogen had.

remco

De goede communicatie en stap voor stap mij begeleiden met mijn voortgang

Sandra P

De fysiotherapeut helpt mij zo enorm. Geeft mij enorm veel motivatie en laat me zien dat hard werken loont. Daarbij is er ruimte voor mijn dipjes en tegelijkertijd grappen we daar ook over. Zijn...

m.Peters

De aandacht en de zorg en de tijd die aan mij werd besteed is voor mij uitstekend en tevens het nazorgprogramma is perfect en op mij afgestemd.