Zie voorgaande vragen en daarbij behorende beoordeling

De fysiotherapeut is zeer professioneel en legde alles goed uit.

Ik zou hem zeker aanbevelen. Zijn deskundigheid weet hij goed over te brengen, hij luistert naar de patiënt en geeft ook zijn eerlijke mening zonder opdringerig te worden.
Ik kom al jaren bij...
Ik kom al jaren bij Mark terug naar volle tevredenheid.

Thijs heeft mij goed begeleid. Ook mede zijn fitness verleden kon hij mij op maat advies geven voor nu en de toekomst.

Ans Timmer-Kreike

Ik vond Wyb een heel goede serieuze fysiotherapeut
Deskundig en vakkundig
Ik zou deze fysiotherapeut in het bijzonder aanraden

Ik merkte al snel vooruitgang met mijn knieën. Tijdens de behandelingen was het ook gezellig

Ze nam me serieus,en dat vind belanrijk ,en gaf me gioede uitleg hoe ik de oefeningen moest doen

Petra Kadar

Op 27 juni had ik een afspraak om 8 uur en dat was een maandagochtend. Mijn college werd ziek door corona en ik moest onverwachts gaan werken. Ik kon niet annuleren omdat het in het weekend was en... Op 27 juni had ik een afspraak om 8 uur en dat was een maandagochtend. Mijn college werd ziek door corona en ik moest onverwachts gaan werken. Ik kon niet annuleren omdat het in het weekend was en je gesloten bent. Verder was ik niet op de hoogte van uw e-mailadres. Nu heb u me zonder enige waarschuwing een boete van 78€ opgelegd. Ik heb het bedrag betaald en nu wil ik mijn mening geven over de oneerlijkheid en teleurstelling ervan.

De volgende keer, vooral naar een nieuwe klant, zou uw een informatieve e-mail kunnen sturen met alle details, voorwaarden, regels en voorschriften voor annuleren, en in geval van nood, bijvoorbeeld, wat als ik ziek word. Hoe dit voor mij werd geregeld, was hoogst oneerlijk.

De werkwijze, waarbij ik het gevoel heb gehad dat de aanpak gepersonaliseerd is. Niets is vervelender dan het gevoel hebben dat je behandelaar maar doet wat hij/zij bij iedereen doet. Achteraf had... De werkwijze, waarbij ik het gevoel heb gehad dat de aanpak gepersonaliseerd is. Niets is vervelender dan het gevoel hebben dat je behandelaar maar doet wat hij/zij bij iedereen doet. Achteraf had ik eerder naar deze fysiotherapeut moeten worden doorverwezen.