Behandeling gaf feitelijk weinig oplossing voor de bestaande problemen. Een gewogen oordeel is daarom niet goed mogelijk.

Ten eerste dat we zo snel terecht konden, en het mogelijk was om thuis de behandelingen te doen. Dit is erg prettig met zo'n klein kindje (toen 3,5mnd). Verder was de manier van benaderen heel... Ten eerste dat we zo snel terecht konden, en het mogelijk was om thuis de behandelingen te doen. Dit is erg prettig met zo'n klein kindje (toen 3,5mnd). Verder was de manier van benaderen heel vriendelijk en meedenkend. De fysio kwam deskundig en betrokken over, was duidelijk m.b.t. het behandelplan en echt kindgericht hierbij.

Erg betrokken, zorgzaam, verstand van haar vak, vrolijk

Zeer prettige manier van behandelen, kundig en ik voel me zeer op mijn gemak

Open houding, duidelijke uitleg, altijd vrolijk. Je voelt je gauw op je gemak.

Willem Lute kon goed duidelijk maken wat er aan de hand was, wat hij er aan kon doen en wat ik er zelf aan kon doen. Lute zet in op een stevige relatie met patiënt waarbij samen aan het probleem... Willem Lute kon goed duidelijk maken wat er aan de hand was, wat hij er aan kon doen en wat ik er zelf aan kon doen. Lute zet in op een stevige relatie met patiënt waarbij samen aan het probleem werk en kan leiden tot verbetering van de situatie.

Een lieve vrouw die zicht verplaatst in de ander. Denkt mee en kijkt naar eventuele hulpmiddelen. Neemt de tijd voor je en geeft je de ruimte voor eventuele vragen of opmerkingen.

Vakbekwaam, vriendelijk hij naam te tijd om alles goed uitteleggen

Hij neemt de tijd voor je. Duidelijk met uitleggen. Behandeld je rustig en vertelt ook eerst wat hij gaat doen al voor zijn uitvoering.