Ik ben één keer bij fysiotherapeut geweest maar het is me andere situatie en het is verder niet door gegaan met behandeling. Maar zij was heel goed en goed luisterend .

Lisenka de Vries - Breunesse

Ze is vriendelijk, luistert, denkt mee, vraagt (dus werkt niet met aannames) en is echt op zoek naar wat voor mij zou werken. Dat kan de ene keer oefeningen zijn, de andere keer is iets los masseren.

De vriendelijkheid ,de uitleg de kunde ze weet waar ze over praat ,het geduld en haar advies .

Kennis van zaken, toegankelijk, stelt gerust, straalt vertrouwen uit en zorgt voor een 'veilige' omgeving.

Mariette is heel open, betrokken, neemt uitgebreid de tijd en geeft me het gevoel dat ik er helemaal mag zijn met alle klachten. Ik voel me heel serieus genomen en veilig, en dat Mariette veel weet... Mariette is heel open, betrokken, neemt uitgebreid de tijd en geeft me het gevoel dat ik er helemaal mag zijn met alle klachten. Ik voel me heel serieus genomen en veilig, en dat Mariette veel weet over wat er scheelt en het ook helder kan uitleggen, wat mij weer helpt om de oefeningen beter te begrijpen zodat ik ze ook beter kan uitvoeren.

Robert Rijbroek

...hij is een prachtkerel, hij werd mij aanbevolen door twee personen die door hem zijn behandeld en ik ben zeer blij dat ik die aanbeveling heb opgevolgd

Ze luistert goed naar mijn klachten en neemt mij serieus

Ze luisterden goed naar mijn verhaal, waren kordaat en deelden alle informatie van wat ze zagen.