Zij nam mijn klachten heel serieus en gaf mij de juiste oefeningen, die niet te zwaar waren. Tevens vond elke keer goed overleg plaats m.b.t. het effect van de laatste behandeling, de oefeningen en... Zij nam mijn klachten heel serieus en gaf mij de juiste oefeningen, die niet te zwaar waren. Tevens vond elke keer goed overleg plaats m.b.t. het effect van de laatste behandeling, de oefeningen en het voortgang van de behandelingen. Ik had het gevoel dat er telkens uitgebreid de tijd voor mij werd genomen.

Adri van de Pas

Pakt alles heel serieus aan en bespreekt iedere keer weer mijn huidige gezondheid en eventuele klachten. Zij past desgewenst ook dan de oefeningen aan. Mens met een warm hart en gevoel voor de... Pakt alles heel serieus aan en bespreekt iedere keer weer mijn huidige gezondheid en eventuele klachten. Zij past desgewenst ook dan de oefeningen aan. Mens met een warm hart en gevoel voor de patient.

Fijne vrouw om mee te werken, voelt vertrouwd,ze legt goed uit, doet voor, verteld waarom

Ze was heel vriendelijk, nam de tijd en was professioneel. Ik heb er niets op aan te merken.

Deskundige begeleiding afgestemd op mijn situatie, geestelijke steun, empathie en aandacht voor de patient

Ze hoort me aan en geeft dan advies hoe ik iets kan doen of juist niks te doen. Ze ziet ook aan me als ik iets niet kan dat ik het toch blijft proberen