Professioneel en nam de tijd om dingen goed te bespreken/stond open voor vragen.

Rianne hoogendoorn

Ze was beetje chaotisch, en we deden maar beetje ons ding zonder dat ze echt hartslag of iets checkte

Vetrouwen in de kennis van mijn klacht en in de behandeling, goede begeleiding bij de oereningen.

Deborah Aaftink

Bennie is een warme, lieve maar professionele fysio. Hij neemt je serieus, luistert en behandeld. Hier en daar een grapje wat ook heel fijn is

De fysiotherapeut van mijn baby is ontzettend lief en rustig. Luistert echt naar wat je vertelt en is zeer kundig.

Audrey Dwars

Serieus, geeft goede adviezen, helpt, kijkt hoe het met je gaat en maakt daar programma voor op, prettig mee samen te werken

Romy de Graaf

Lieve ervaren fysiotherapeut voor onze dochter van net 1.
Lieve ervaren fysiotherapeut voor onze dochter van net 1.
Hanneke stemde goed af, ging ook (op zeer verantwoorde manier) door wanneer een knelpunt zich aandiende en zorgde er zo voor dat met iedere behandeling onze dochter een stapje verder kwam!

Wij zijn erg dankbaar!

Fysiotherapeut,was heel duidelijk met haar oefeningen en legde het ook duidelijk uit waar aan wij zouden werken als ik met mijn klachten kwam.Ik werd daardoor erg gemotiveerd .

A. Remmers

Combinatie van deskundigheid, goed luisteren en een duidelijke verwachting rondom het behandeltraject.