Really friendly fysio , makes you feel comfortable and listened unfortunately i got covid and i had to stop the appointment for a month so my therapy is not finished yet

Als kennissen aangegeven een fysiotherapeut nodig te hebben

De eerste afspraak heeft de fysio gegevens gevraagd en genoteerd en gekeken naar de benen.
De klachten waarvoor ik kwam.
Daaropvolgend heb ik zo’n kleine zes weken oefeningen moeten (...
De klachten waarvoor ik kwam.
Daaropvolgend heb ik zo’n kleine zes weken oefeningen moeten ( ook voor de rug) doen in de oefenzaal en daar was de fysio heel vaak niet aanwezig met als gevolg dat ik oefeningen niet altijd goed uitvoerde.
Ik heb het na een aantal afspraken tegen hem gezegd en toen was hij wat meer aanwezig al dan niet achter de computer.
Eenmalig wist ik dat hij niet aanwezig zou zijn, omdat hij overleg had en ik op dat tijdstip de afspraak wilde hebben.
Ook had ik na een aantal afspraken gezegd dat de pijn alleen maar erger werd en hij zei dat dat spierpijn was en later dat het erbij hoorde met als gevolg dat ik dus al die keren voor niks ben geweest en nu bij een psychosomatische fysiotherapeute onder behandeling ben.
Ben pas een keer geweest, dus kan daar nog niet over oordelen.

Rustig, duidelijk en vriendelijke fysiotherapeut

Zij nam mijn klachten heel serieus en gaf mij de juiste oefeningen, die niet te zwaar waren. Tevens vond elke keer goed overleg plaats m.b.t. het effect van de laatste behandeling, de oefeningen en... Zij nam mijn klachten heel serieus en gaf mij de juiste oefeningen, die niet te zwaar waren. Tevens vond elke keer goed overleg plaats m.b.t. het effect van de laatste behandeling, de oefeningen en het voortgang van de behandelingen. Ik had het gevoel dat er telkens uitgebreid de tijd voor mij werd genomen.

Adri van de Pas

Pakt alles heel serieus aan en bespreekt iedere keer weer mijn huidige gezondheid en eventuele klachten. Zij past desgewenst ook dan de oefeningen aan. Mens met een warm hart en gevoel voor de... Pakt alles heel serieus aan en bespreekt iedere keer weer mijn huidige gezondheid en eventuele klachten. Zij past desgewenst ook dan de oefeningen aan. Mens met een warm hart en gevoel voor de patient.