Vincent

Houdt rekening met mijn wensen, is eerlijk en effectief

Als je door om omstandigheden niet naar de praktijk kan komen, komt hij bij jou thuis op bezoek en zoek naar oplossingen met hulp middelen die jij thuis hebt om toch zoveel mogelijk aan je... Als je door om omstandigheden niet naar de praktijk kan komen, komt hij bij jou thuis op bezoek en zoek naar oplossingen met hulp middelen die jij thuis hebt om toch zoveel mogelijk aan je oefeningen te voldoen.

Jeen

* Hij heeft me geholpen met het herstellen in een kortere tijd dat was als eerst aangegeven.

Waneer iemand in mijn omgeving klachten heeft en naar mijn ervaring vraagt

Behandeling gaf feitelijk weinig oplossing voor de bestaande problemen. Een gewogen oordeel is daarom niet goed mogelijk.

Ten eerste dat we zo snel terecht konden, en het mogelijk was om thuis de behandelingen te doen. Dit is erg prettig met zo'n klein kindje (toen 3,5mnd). Verder was de manier van benaderen heel... Ten eerste dat we zo snel terecht konden, en het mogelijk was om thuis de behandelingen te doen. Dit is erg prettig met zo'n klein kindje (toen 3,5mnd). Verder was de manier van benaderen heel vriendelijk en meedenkend. De fysio kwam deskundig en betrokken over, was duidelijk m.b.t. het behandelplan en echt kindgericht hierbij.

Erg betrokken, zorgzaam, verstand van haar vak, vrolijk