Ze was zeer betrokken en wist deskundige tips en oefeningen tegeven

Mijn fysiotherapeut heeft ervoor gezorgd dat ik mij steeds beter ga voelen en vooruitgang boek. Omdat hij goed luisterd en zeer goed inspeelt op mijn kwalen. Hij is professioneel en zeer kundig. Ik... Mijn fysiotherapeut heeft ervoor gezorgd dat ik mij steeds beter ga voelen en vooruitgang boek. Omdat hij goed luisterd en zeer goed inspeelt op mijn kwalen. Hij is professioneel en zeer kundig. Ik zou niet meer zonder hem kunnen.

Brigitta Overeem

Super lief is monique collie, nam alle tijd goede communicatie ben heel gelukkig haar te hebben gehad. Alles is ook super snel gegaan dankzij haar

Hij deed het super goed. Kalm en duidelijk en zorgzaam. Ik voelde me gehoord en begrepen. Kreeg de juiste tools om aan de slag te gaan. Ik kwam graag naar de sessies! Hij is er een topper!

Het is een hele lieve aardige therapeut die heel goed weet wat ze doet. Daarnaast geeft ze hele goede adviezen, denkt echt met je mee en toont ook oprechte interesse.

Wanneer iemand een (kinder)fysio nodig heeft. Ik ben zeer tevreden. Rustige vriendelijke en goede therapeute

Hij wist direct waar mijn krachten vandaan kwamen, legde dit ook uit, en na de eerste behandeling waren na enkele dagen mijn klachten al bijna verdwenen.

G.Molema

Met de behandeling gaat het een stukje beter, leuk persoon.