Zeer deskundige fysiotherapeute. Erg vriendelijk.

Een hele fijne persoonlijkheid . zeer goed in zijn vak. komt vertrouwd, rustig en begripvol over . toont interesse en geeft je het gevoel gehoord te worden . en nog belangrijker ...zijn... Een hele fijne persoonlijkheid . zeer goed in zijn vak. komt vertrouwd, rustig en begripvol over . toont interesse en geeft je het gevoel gehoord te worden . en nog belangrijker ...zijn behandelingen helpen echt. hij kijkt verder dan alleen de klacht.

Er wordt heel goed naar mij geluisterd, ik krijg veel oefeningen aangeboden, ik word goed geobserveerd en eventueel bijgestuurd. Pijn klachten worden goed in de gaten gehouden en ik ga vooruit. Hoop... Er wordt heel goed naar mij geluisterd, ik krijg veel oefeningen aangeboden, ik word goed geobserveerd en eventueel bijgestuurd. Pijn klachten worden goed in de gaten gehouden en ik ga vooruit. Hoop een operatie uit te stellen en dagelijks functioneren beter te laten gaan. Goede adviezen en contact met de huisarts.

Kan niet exact de goede antwoorden geven.
Aangezien ik steeds tussen de behandelingen opgenomen ben.

David Ewaart

Fijne sfeer, gevoel van tijd nemen, serieus, doelgericht behandelen maar ook net even verder kijken.

Prettig in de omgang en ze neemt de klachten serieus. Daarnaast neemt ze de tijd om te luisteren en komt op basis daarvan ook met nieuwe oefeningen als ik last kreeg bij bepaalde andere oefeningen.... Prettig in de omgang en ze neemt de klachten serieus. Daarnaast neemt ze de tijd om te luisteren en komt op basis daarvan ook met nieuwe oefeningen als ik last kreeg bij bepaalde andere oefeningen. Tevreden!