Janet Rekker

Zeer betrokken fysiotherapeut die goed aan de slag is gegaan met mijn klachten. Deze echt serieus nam en, nadat ik al tig keer met mijn schouder issues heb gehad, echt goed keek naar wat er nodig en... Zeer betrokken fysiotherapeut die goed aan de slag is gegaan met mijn klachten. Deze echt serieus nam en, nadat ik al tig keer met mijn schouder issues heb gehad, echt goed keek naar wat er nodig en mogelijk was. Goede oefeningen die ik meekreeg en goede adviezen

De deskundigheid, de tijd die genomen werd voor de behandeling en de duidelijkheid die gegeven werd over de voortgang. En thuisopdrachten waren goed!

Werd serieus genomen en de extra inspanning van de fysiotherapeut

Vriendelijk, geeft goede adviezen en tips, kijkt ook goed terug naar de vorige behandeling en de voortgang

Wanneer iemand goed inzicht wilt hebben in een onduidelijke oorzaak van een klacht en hoe de situatie/mobiliteit/belastbaarheid te verbeteren.

De fysiotherapeut wist al heel snel precies de pijnlijke plek te behandelen en gaf goede adviezen voor thuis

Zeer deskundige begeleiding. Zeer goede tips voor oefeningen voor andere klachten dan waarvoor ik kwam.

Fysiotherapeut is deskundig, vaardig en duidelijk!

Is duidelijk met uitleg ( met plaatjes) wat het euvel is en is duidelijk wat het plan is. Ook duidelijke thuisinstructies wat te doen en juist niet doen. Heeft mij na weinig behandelingen van de... Is duidelijk met uitleg ( met plaatjes) wat het euvel is en is duidelijk wat het plan is. Ook duidelijke thuisinstructies wat te doen en juist niet doen. Heeft mij na weinig behandelingen van de pijn af geholpen. TOP

Heel kundig luister ontzettend goed naar het verhaal waar de klacht vandaan kan komen. Geeft de juiste oefeningen mee