Hij is duidelijk, begripvol en geeft goede uitleg over de behandeling.

Voor mezelf bij de eerst volgende behandeling, als dat nodig zou zijn

Zij heeft mij in korte tijd afgeholpen van een nek/schouder blessure waar ik al een lange periode heel veel last van had. Eerder bij een chiropractor geweest zonder dat dat resultaat opleverde. Zij heeft mij in korte tijd afgeholpen van een nek/schouder blessure waar ik al een lange periode heel veel last van had. Eerder bij een chiropractor geweest zonder dat dat resultaat opleverde.
Eenmaal bij Cindy ging het heel snel al veel beter.
Ze is duidelijk in haar vraagstelling en uitleg.
Bij een volgende keer ga ik zeker naar haar vragen en ik zal haar ook absoluut aan anderen aanraden.

Ze was erg aardig en rustig en kon op een heldere manier vertellen wat ik kon doen tegen mijn klachten.

Mevrouw Augenie Freeke een heel aardige,behulpzaam en een rustige fysiotherapeut. Zij neemt mijn klachten hier heel erg serieus van en zij adviesen mij ook hoe ik moet omgaan met mijn pijnen en... Mevrouw Augenie Freeke een heel aardige,behulpzaam en een rustige fysiotherapeut. Zij neemt mijn klachten hier heel erg serieus van en zij adviesen mij ook hoe ik moet omgaan met mijn pijnen en oefeningen voor thuis.
Vandaar geef ik haar 10 punten voor haar als fysiotherapeut!