J.Carton-Metz

Een open en toegankelijke fysiotherapeute. Je voelt je bij haar meteen op je gemak. Legt goed uit. Luistert goed naar de klachten en het verhaal erachter.

Dominika Chmiel

Heel aardig en sympathiek persoon. ze zag wat het probleem was en gaf de exacte oefeningen. warme en toegewijde persoon

Knevel-Roskam J.A.

De manier hoe de heer Lin mij behandelde. De adviezen die hij gaf. Het resultaat is te weinig. Maar dat hoeft niet aan hem te liggen.

Hans Boke (mantelzorger) S. Boke-Ultee.

Zeer bekwaam in behandeling, heel vriendelijk en er is al vooruitgang in de behandeling.

Ik ben goed geholpen, afwisseling qua oefeningen die ik thuis kon doen. Ook is er een plan opgesteld hoe we het gaan aanpakken en waar ik op moet letten. Binnen een aantal weken was de blessure... Ik ben goed geholpen, afwisseling qua oefeningen die ik thuis kon doen. Ook is er een plan opgesteld hoe we het gaan aanpakken en waar ik op moet letten. Binnen een aantal weken was de blessure verholpen.

Gaby Weyer

Heel aardig en vakkundig. Ik zat precies op mijn plek bij haar en zal haar iedereen aanbevelen bij psychosomatischen klachten.

Wanneer iemand schouderklachten heeft kan ik deze de behandelingen bij Trainingcentrum almere zeker aanbevelen. Professionele informatieverschaffing, en ipv kneden en draaien gewoon lekker gaan... Wanneer iemand schouderklachten heeft kan ik deze de behandelingen bij Trainingcentrum almere zeker aanbevelen. Professionele informatieverschaffing, en ipv kneden en draaien gewoon lekker gaan bewegen. Ik ben binnen 2 maanden van mijn pijnklachten af.