Het heeft niks geholpen en er wordt ook niet verder gekeken waar de pijn vandaag zou kunnen komen. Alleen op de plek die je aangeeft.

Jeroen

Haar enthousiasme en kennis van zaken. Ook was zij altijd vrolijk. De fysiotherapeut zag er altijd netjes en verzorgt uit. De behandelkamer was altijd netjes opgeruimd

Fysiotherapeut luistert, vraagt naar de klachten van de patient en behandeld goed de klachten van de patient met tevreden resultaat

Altijd goed bereikbaar. Deskundig en doortastend.

Indien dit in gesprekken met anderen aan de orde komt.

Eerste 2 behandelingen bij invaller. Snelle vooruitgang. Bij de behandelaar waar de lijst over gaat voelde ik me niet goed gehoord. BV 2x ontspanningsoefeningen gedaan die ik zelf ook al beheerste.... Eerste 2 behandelingen bij invaller. Snelle vooruitgang. Bij de behandelaar waar de lijst over gaat voelde ik me niet goed gehoord. BV 2x ontspanningsoefeningen gedaan die ik zelf ook al beheerste. Dat heb ik aangegeven ook en even wat opfrissen zou genoeg geweest zijn. Dan had er meer tijd voor rekoefeningen geweest en dat was wat mij goed hielp.

Ze toont veel begrip en doet echt haar best om de behandeling zo persoonlijk mogelijk te maken.