Deskundigheid en duidelijkheid. Vriendelijkheid is een pré!

Roel is zeer deskundig. Hij neemt de tijd om uitleg te geven. Geeft goed aan wat verwacht mag worden van de behandelingen. Zeer vriendelijk, hij stelt je op het gemak en is geïnteresseerd/luistert... Roel is zeer deskundig. Hij neemt de tijd om uitleg te geven. Geeft goed aan wat verwacht mag worden van de behandelingen. Zeer vriendelijk, hij stelt je op het gemak en is geïnteresseerd/luistert goed en heeft humor.

Mijn behandelaar was duidelijk, vriendelijk en kundig. Ze luisterde naar mijn klacht en ging gericht te werk

Ze legt rustig uit wat en hoe je de oefeningen moet doen. Ze komt rustig en professioneel over in doen en laten.

Sara gelinos

Er werd echt naar mij geluisterd en mijn problemen werden serieus genomen. Na de eerste behandeling al minder pijn en de behandelingen daarna hetzelfde effect. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd... Er werd echt naar mij geluisterd en mijn problemen werden serieus genomen. Na de eerste behandeling al minder pijn en de behandelingen daarna hetzelfde effect. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd en dat vond ik heel fijn.

Precies zoals aangegeven in de vragen. Altijd een duidelijke uitleg en meedenken. Zodra wij beide in zagen dat de behandeling niet veel effect meer had gelijk terug verwezen naar de huisarts. V een... Precies zoals aangegeven in de vragen. Altijd een duidelijke uitleg en meedenken. Zodra wij beide in zagen dat de behandeling niet veel effect meer had gelijk terug verwezen naar de huisarts. V een doorverwijzing naar wederom de neuroloog.

Anneke van der schoten is een top professional. Ze heeft met haar luisterend oor en haar aanpak mij op de goede weg geholpen. Anneke bedankt!