Edi Polwatte Gedera

Deze fysiotherapeut is een zeer klantvriendelijke persoon met veel vakkennis, mensenkennis, sociaalvaardigheden en communicatieve vaardigheden. Ze heeft veel toegevoegde waarde voor haar organisatie.

Door goed naar haar te luisteren, de oefeningen thuis te doen in combinatie met de behandeling in de driehoek! De fysiotherapeut doet haar deel en ik doe mijn deel, samen zo ver gekomen.

Petra koster

Els is een goede luisteraar. Ze neemt je serieus. En weet altijd een oplossing. Als ze je behandeld voel je gelijk verschil.

Zij neemt je serieus en doet alles wat mogelijk is om je zo goed mogelijk te behandelen en zal, indien nodig, andere collega's raadplegen c.q. inschakelen.
En ook, voor mij heel belangrijk,...
En ook, voor mij heel belangrijk, zij kijkt naar de totale mens

Allereerst luisterde ze naar mij en liet ze zien dat ze klaar stond om te helpen. Zijn aanbevelingen en praktijken waren zeer nuttig.

Kundig, wist het probleem goed te behandelen en verwees door toen het nodig was

Sijb is een vriendelijke en vakbekwame fysiotherapeut. Zijn behandelingen hebben mij snel van het probleem af geholpen

Ze is heel duidelijk.Recht door zee.En geeft aan wat je het best kan doen.
Jammer dat ze met pensioen gaat.

Hij kon mij helaas niet van mijn klachten afhelpen