Mij fysiotherapeut heeft mij in een paar behandelingen zo ontzettend veel inzichten gegeven en heeft mij in deze korte tijd zo goed geholpen en zoveel duidelijkheid gegeven en in laten zien. Echt... Mij fysiotherapeut heeft mij in een paar behandelingen zo ontzettend veel inzichten gegeven en heeft mij in deze korte tijd zo goed geholpen en zoveel duidelijkheid gegeven en in laten zien. Echt fantastisch en zo fijn om zo'n goede ervaring met hem te hebben gehad. Nogmaals bedankt voor alles. Je hebt mij van heel diep weer terug gehaald naar het hier en nu. :-)

De behandelingen hebben mij erg positief geraakt en beter gemaakt.

Claudia

Goede en adequate behandeling. Snel resultaat, vriendelijk, proffessioneel

Duidelijke uitleg, rust en tijd neemt Margot. Fijn in de omgang

Charles Honselaar

Luisteren, doorvragen en voortdurend toetsen of we het beide begrijpen. vanaf het eerste moment intuïtief vertrouwen. En dat was er zeker.

De behandeling moet plaatsvinden op basis van wederzijds vertrouwen. Dat betekent dat je ook oprecht geinteresseerd moet zijn in elkaar, zeker bij een langdurend traject. De persoonlijke verhouding... De behandeling moet plaatsvinden op basis van wederzijds vertrouwen. Dat betekent dat je ook oprecht geinteresseerd moet zijn in elkaar, zeker bij een langdurend traject. De persoonlijke verhouding is heel goed.

Geeft duidelijke uitleg en advies, neemt de tijd, geeft vertrouwen.

Hij gaf goed aan waar mijn rug vast zat en heeft daar gericht aan gewerkt. Nu ben is mijn rug weer soepeler.

De fysiotherapeute gaf duidelijke uitleg en het contact was ook goed en ze heeft me goed geholpen.