De behandelingen en oefeningen werpen in korte tijd zijn vruchten af. Ook als ze merkte dat mijn rug of nek vast zat werd dit ook gelijk aangepakt.

Ik was op mijn gemak en de behandeling heeft goed geholpen. Ook de aan bevolen oefeningen hielpen goed

Sander luister goed en speelt goed in op de hulpvraag. Hij heeft duidelijk uitleg gegeven over de achtergrond van mijn klachten.
Ook hebben alle aanbevolen oefeningen resultaat opgeleverd....
Ook hebben alle aanbevolen oefeningen resultaat opgeleverd. Ik geef het effect nog geen 10 maar voor nu een 8 omdat mijn klachten op meerdere gebieden liggen en ik daardoor nog niet helemaal hersteld ben. Maar de psychosomatische fysiotherapie behandelingen hebben mij een stuk verder gebracht in mijn herstel. Ik ben erg tevreden en Sander zeker aanbevelen!

Mijn complimenten voor Anna. Ze neemt je serieus en neemt de tijd om je te behandelen. Erg proffesioneel

Willem Jansen

Enthousiaste begeleiding, deskundige hulp en luister goed, neemt alle tijd, ja alleen maar positief, en had goede klik, ook belangrijk.